آیا مذاکرات لیونل مسی با یک تیم عربستانی به پایان رسیده است؟

آیا مذاکرات لیونل مسی با یک تیم عربستانی به پایان رسیده است؟

شنیده ها حاکی از آن است که لیونل مسی در آستانه انتقال به یک باشگاه ناشناخته اروپایی در عربستان سعودی است و رقابت برنده هفت توپ طلا با کریستیانو رونالدو را دوباره آغاز می کند. گزارش ها هفته گذشته حاکی از آن بود که مسی می تواند تنها برای یک فصل در الهلال، مبلغ حیرت آور 400 میلیون پوندی (یا یورو؟) دریافت کند.

اکنون خبرگزاری فرانسه مدعی شده است که مسی 35 ساله با یک باشگاه در عربستان سعودی قرارداد بزرگی را امضا کرده است. میل ادعا می کند که ارزش این قرارداد 522 میلیون پوند است. به گزارش روزنامه سان، اما مسی تا پایان فصل لیگ 1 هیچ تصمیمی در مورد آینده خود نخواهد گرفت، او کاملا روی کسب عنوان قهرمانی با پی اس جی تمرکز کرده و سپس گزینه های خود را ارزیابی خواهد کرد.

مجله اکیپ همچنین اعلام کرد که همسر مسی آنتونلا روکوزو نمی خواهد خانواده را به عربستان سعودی منتقل کند و ترجیح می دهد در اروپا بماند. اما خبرگزاری فرانسه در توئیتی نوشت: انتقال مسی به عربستان یک “معامله تمام شده” است. یک منبع آگاه از مذاکرات روز سه شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: “لیونل مسی فصل آینده با قراردادی بزرگ در عربستان سعودی بازی خواهد کرد.”

انتقال فرضی مسی به عربستان پس از رونالدو در اواخر سال گذشته یک تبلیغ بزرگ برای این کشور و در عین حال ارتقای لیگ عربستان است. با این حال، خبرگزاری فرانسه هنوز مشخص نکرده است که کدام تیم عربستانی در تلاش است تا به قهرمان جام جهانی نزدیک شود.

این مهاجم همچنین با بازگشت به بارسلونا و تیم MLS اینتر میامی متعلق به دیوید بکهام مرتبط است.

قرارداد دو ساله مسی در پارک دو پرنس ماه آینده به پایان می رسد. و بعید به نظر می رسد که او قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کند، به خصوص بعد از اتفاق اخیر که به دلیل سفر تبلیغاتی غیرمجاز به عربستان از سوی این باشگاه دو هفته ای محروم شد.

مسی پشیمان که پنج روز بعد به تمرینات بازگشت، گفت: «فکر می‌کردم طبق معمول بعد از بازی یک روز تعطیلی داشته باشیم. من این سفر را برنامه ریزی کرده بودم و نتوانستم آن را لغو کنم. من قبلاً آن را لغو کرده ام… از هم تیمی هایم عذرخواهی می کنم و منتظرم ببینم باشگاه برای من چه تصمیمی خواهد گرفت.”

مسی دوشنبه شب را با همسرش در مراسم جوایز ورزشی لاروس در پاریس گذراند، ساعاتی پس از انتشار عکسی در حساب رسمی باشگاه در توییتر با لباس تمرینی PSG. او در قطر 2022 به عنوان کاپیتان آرژانتین با شکست دادن مکس فرستاپن، موندو دوپلانتیس، رافائل نادال، استف کوری و کیلیان امباپه به عنوان ورزشکار سال انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید