آیا نام گل محمدی برای ستاره استقلال مشکل ساز است؟

آیا نام گل محمدی برای ستاره استقلال مشکل ساز است؟

یکی از سوالات متداول هواداران استقلال در مورد بسته شدن فضای تیم محبوبشان این است که چرا باشگاه در جریان مشکلات مربوط به بازیکنان و مشکلات جزئی آنها قرار نمی گیرد؟

اما در این مدت موارد مشابهی از خروج کوتاه مدت یا بلندمدت بازیکنان از فهرست استقلال در خصوص آسیب دیدگی، خالی شدن فهرست بازیکنان و کوچک سازی، فعالیت در فضای مجازی، انتشار مطلب و مواردی از این قبیل ذکر شد. اما قبل از دربی استقلال و پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد که باشگاه هنوز در مورد آن اظهار نظر شفافی نکرده است.

ظاهرا یکی از بازیکنان تیم استقلال در روزهای پایانی آذرماه (چند روز مانده به دربی) هنگام حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه برای رسیدگی به امور مالی و شخصی از جمله ای در گروه استفاده کرده است. برخی از مدیران این گروه، مدیریت باشگاه استقلال هیچ تعبیر مثبتی از این موضوع نداشته است!

این فوتبالیست سرشناس که یکی از مهره های مهم و تاثیرگذار استقلال در قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر بود، مشخصا در آستانه دیدار استقلال برابر پرسپولیس (8 آذر) و دیدار تیمش مقابل تهرانی سره پوشان برای قدردانی و تشکر قرار دارد. عرض ادب به یحیی گل محمدی رسید. مشکل سربازی خود را حل کرد و جمله ای را به زبان آورد که یا نباید می گفت یا لااقل باید آن را درست بیان می کرد تا تعبیر خاصی صورت نگیرد.

از مدیریت باشگاه استقلال شنیدم که ظاهرا این بازیکن استقلال گفته گل محمدی حق زیادی به گردنش داشته چون در حل مشکل سربازی اش خیلی خوب عمل کرده است! همین یک جمله مدیران باشگاه استقلال را بعد از خروج بازیکنشان از اتاق فتح الله زاده به فکر فرو برد و شاید نزدیک بودن بازی استقلال به پرسپولیس دلیل مهم تری در این مدت بود که تصمیماتی برای ادامه همکاری با آن بازیکن در تیم گرفته شد تا استقلال را قبول کند. ، که نتایج آن ممکن است در هفته ها یا ماه های آینده واضح تر شود.

آنچه مسلم است استقلال با بازیکنان فعلی و ترکیب ثابتی که ریکاردو ساپینتو برای تیمش در نظر گرفته به شدت در حال پیشرفت است و در 4 بازی اخیر 12 گل به ثمر رسانده و 12 امتیاز در لیگ برتر کسب کرده است. آماده شدن برای شرکت در مسابقه حذفی جام حذفی

بی شک مطرح شدن نام این بازیکن در بین هواداران در شرایطی که به تمجید از سرمربی رقیب استقلال پرداخت می تواند تبعات زیادی برای او داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید