باید برای خیرین مدرسه ساز سیستمی ایجاد شود / بودن در جمع خیرین مدرسه ساز نعمت است

ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921731

وزیر آموزش و پرورش درباره موضوع املاک مازاد آموزشی گفت: نیاز به تدوین سامانه خیرین مدرسه ساز برای تعیین نیاز مدارس و راه اندازی سامانه های جدید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجاه و پنجمین جلسه هیات مدیره جمعیت خیرین مدرسه ساز در محل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز. جامعه کشور، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیر عامل موسسه خیریه مدرسه ساز کشور و اعضای هیئت مدیره.

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: بودن در جمع خیرین مدرسه ساز نعمت است و انشاءالله خداوند ما را مدیون افرادی چون حاج قاسم قرار ندهد. و ما می توانیم در کنار شما باشیم و خدمت کنیم.»

وی با اشاره به موضوع املاک مازاد مدارس گفت: نیاز به تدوین سامانه ای برای خیرین مدارس برای شناسایی نیاز مدارس و راه اندازی سامانه های جدید است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز است که منجر به گردهمایی خیرین به عنوان خیرین مدرسه ساز و انجام اقدامات بزرگی در جهت توسعه نهادهای آموزشی کشور شده است. .

در ادامه این جلسه هان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس حضور خیرین را انگیزه مضاعف دانست و اظهار داشت: پیشنهاد افزایش اعتبارات خیرین برای ساماندهی برنامه و بودجه به شرح زیر است. – پیگیری عدم تحقق اعتبارات مدارس خیرین، فروش اموال مازاد، حضور اعضای مجمع خیرین در ستاد جهادی برای هماهنگی مسائل، پیگیری جلسه با رئیس جمهور، ساماندهی سامانه ها، پیگیری تاریخ همایش ملی. و ایجاد موزه خیرین از جمله مواردی است که سازمان برای تعمیر مدارس با آن سروکار دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، موضوعات مهمی چون وجود مدارس خیریه تعاونی نیمه تمام در کشور، فروش املاک مازاد آموزشی، ایجاد مدارس، برگزاری جشنواره ها و همایش های ملی. ، استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور، تجمع جماعات، افشای مستند زندگینامه چند نفر از خیرین ملی.

دیدگاهتان را بنویسید