خیرین مدرسه بهتر از ما مدرسه را اداره می کنند


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908926

وزیر آموزش و پرورش گفت: از خیرین مدارس تقاضا داریم در حفظ و نگهداری مدارس ما را یاری کنند. شما بهتر از ما مدرسه را اداره می کنید. او که خود مدرسه را ساخت. او بهتر از وزارت آموزش و پرورش می تواند مدرسه را اداره کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین تجلیل و قدردانی از معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از دانش آموزان شهید حادثه تروریستی شاهچراغ و خیرین مدرسه ساز فوت شده تجلیل کرد. گفت: آقای درخشانی مهر معلمی پرتلاش، صمیمی و خندان بود و همیشه این روحیه خوب باعث بهبود عملکرد آنها می شد.

نوری با بیان اینکه جناب خان محمدی نیز برای محرومیت زدایی به مناطق نیازمند تهران رفتند. وی بیان کرد: جامعه نیکوکار کشور همواره حامی نظام تعلیم و تربیت است و باید پشت هم باشیم و همکاری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدارس بر اساس اکولوژی مناطق ساخته نمی شود، خاطرنشان کرد: وی بیان کرد: توجه به مصالح اولیه ساخت و طراحی در ساخت و ساز بسیار مهم است و باید از این به بعد در ساخت مدرسه به این موارد توجه بیشتری داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از خیرین مدارس می خواهیم ما را در نگهداری مدارس یاری کنند. شما بهتر از ما مدرسه را اداره می کنید. او که خود مدرسه را ساخت. او بهتر از وزارت آموزش و پرورش می تواند مدرسه را اداره کند.

نوری با بیان اینکه فهرست املاک وزارت آموزش و پرورش را تهیه کرده ایم، گفت: وی گفت: تعهدات زیادی به خیرین داریم که باقی مانده است. تلاش داریم با پاکسازی زمین و اموال شناسایی شده با سایر دستگاه ها، کسری 250 میلیارد تومانی را جبران کنیم.

وی در خصوص وجود املاک مازاد در وزارت آموزش و پرورش گفت: برای جبران کمبود اعتبار در مسیر نوسازی مدارس می توانیم املاک مازاد را واگذار کنیم. رخشانی مهر شناسایی املاک مازاد را در دستور کار خود قرار داد. خان محمدی هم باید این موضوع را جدی دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید