ایجاد سیستمی برای بررسی در دسترس بودن مربیان

ایجاد سیستمی برای بررسی در دسترس بودن مربیان

سامانه گزارش وضعیت مالی و ارزش اموال در سایت صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شده است و اعضای شاغل و بازنشسته این مؤسسه می‌توانند سهم خود از ارزش دارایی مؤسسه را به‌صورت آنلاین و امتیازی که بر اساس ارزش ملک به آنها تعلق می‌گیرد، مشاهده کنند.

تاکید می شود که سهم ارزش اموال موسسه به صورت درصدی از سهم هر یک از اعضا از ارزش دارایی موسسه محاسبه و به صورت امتیاز نشان داده شده است، بنابراین محاسبه ریالی انجام نمی شود. .

اعضای صندوق پس انداز فرهنگیان نیز می توانند فرمول محاسبه سهم خود از ارزش دارایی موسسه را بر اساس نرخ تورم ماهانه اعلام شده توسط بانک مرکزی از بدو تاسیس صندوق مشاهده کنند.

علاوه بر دانشگاهیان بازنشسته که طبق اساسنامه مؤسسه پس از بازنشستگی مستحق دریافت ارزش ملک خواهند بود، اعضای شاغل نیز به صورت همزمان به وضعیت مالی خود و وضعیت ارزش ملک دسترسی دارند.

این سامانه هم اکنون در «ابراپلیکیشن فرهنگیان» به نشانی https://szf.satpay.ir و «سایت مؤسسه» به نشانی https://www.szf.ir یا مستقیماً به نشانی https://mb .szf.ir در دسترس است. در اختیار اعضای موسسه قرار می گیرد.

مراسم افتتاحیه طرح ارزش املاک موسسه صندوق فرهنگیان در تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1401 برگزار شد. پیشنهاد می شود اساتید بازنشسته موسسه از سهام ارزش ملک برخوردار شده و در اجرای این طرح تسریع کنند. با دریافت کد سهام، وارد سامانه گزارش عضویت شوید و کد سهام و شماره همراه خود را در قسمت مشخصات کارکنان وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید