آیا یحیی ستاره استقلال را می خرد؟ شرط بزرگ محمدی

آیا یحیی ستاره استقلال را می خرد؟  شرط بزرگ محمدی

پرسپولیس موفق شد علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار بازیکن از تیم ملی به خدمت بگیرد و گئورگی گلسیانی، محمدمهدی احمدی (بازیکن المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در تابستان امسال حضور داشتند. به تیم پالفوشان اضافه شدند.

اما مشکلاتی که در نقل و انتقال مهاجمان به دست یحیی گل محمدی به وجود آمد باعث شد سرمربی پرسپولیس توپ را در زمین مدیران این باشگاه پرتاب کند. یحیی به شدت از عملکرد مدیران پرسپولیس گلایه کرد و آنها را عامل عدم تعادل در تیمش دانست. با این حال مدیران پرسپولیس به دنبال این هستند که در چند روز آینده 2 مهاجم به ترکیب خود اضافه کنند. یکی از بازیکنانی که در این مدت به یحیی معرفی شد، شیخ دیابته، مهاجم سابق استقلال است که تجربه آقای گلی در فوتبال ایران را دارد.

دیاباته که فصل گذشته در تیم الغرافه قطر بازی می کرد، حالا بازیکن آزاد است و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. با این حال گل محمدی به دلایل متعدد از جمله مصدومیت زیاد، عدم آمادگی و دوندگی ضعیف پاسخ مثبتی به قرارداد دیاباته نداد.

مدیران پرسپولیس به دلیل قیمت مناسب و آزاد بودن دیابات او را گزینه خوبی برای پرسپولیس می دانند. همانطور که شنیدیم، یحیی گل محمدی تنها به یک شرط با جذب دیابات موافقت می کند. اینکه مهاجم اصلی و برزیلی مورد نظرش را هم در کنار شیخ آورده اند. در واقع یحیی مهاجم سابق استقلال را فقط به عنوان مهاجم دوم قبول دارد!

دیدگاهتان را بنویسید