نگاه نیمه پرسپولیس به وضعیت آن ستاره; یحیی لژیونر جذاب را می خرد؟

نگاه نیمه پرسپولیس به وضعیت آن ستاره;  یحیی لژیونر جذاب را می خرد؟

در حالی که کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم AAK یونان در لیست مازاد این باشگاه قرار دارد، تیم بعدی این بازیکن هنوز مشخص نشده است. انصاری فرد یک فصل دیگر با آاک قرارداد دارد و هر روز اخبار متفاوتی از تلاش برخی باشگاه ها برای جذب او به گوش می رسد.

از طرفی گفته می شود انصاری فرد به خاطر همسر یونانی اش قصد دارد در این کشور به خصوص در آتن به کار ادامه دهد و از این شهر تیمی را انتخاب کند و از طرف دیگر تیم هایی از شهرهای دیگر و حتی کشورهای دیگر. به دنبال کاپیتان تیم ملی ایران هستند.

سایت یونانی sdna در جدیدترین اخبار مدعی شده که کریم به باشگاه گراسهاپرز علاقه مند است اما باشگاه سوئیسی بنا به دلایلی این مهاجم ایرانی را مسدود کرده است.

در گزارش این سایت آمده است: «حقیقت این است که تیم‌هایی از سوپرلیگ یونان بودند (و هنوز هم هستند) به دنبال جذب مهاجم ایرانی بودند که دلایلی برای اولویت ماندن در یونان دارد. البته این مهاجم 32 ساله علاوه بر باشگاه های کشورش مورد توجه باشگاه گراسهاپر نیز قرار گرفته است. تیم سوئیسی از طریق مدیر ورزشی خود روی پرونده انصاری فرد تمرکز کرده و همه داده ها را بررسی کرده است.

در ادامه این مقاله به مشکلات امضای قرارداد با انصاری فرد اشاره شده است: «حقوق سالانه کریم در آئک مشکل ساز است (500 هزار یورو در سال، در حالی که گراسهاپر نمی تواند بیش از 300 هزار یورو بپردازد) و یک سال دیگر با زرد و مشکی ها فرصت دارد. او قرارداد دارد و این باشگاه برای آزادی کریم و گرفتن چراغ سبز چیزی می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید