لیست یحیی برای پرسپولیس; از دو دروازه بان جذاب تا یک لژیونر

لیست یحیی برای پرسپولیس;  از دو دروازه بان جذاب تا یک لژیونر

وزیر ورزش هفته گذشته رسما رضا درویش مدیرعامل سابق باشگاه سایپا را به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب کرد. پیش از این بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با انتشار متنی مشترک در اینستاگرام خواستار انتخاب مجید صدری به عنوان مدیرعامل این باشگاه شدند و به همین دلیل از انتخاب درویش خوششان نیامد. درویش قبل از بازی با فجرسپاسی در سمت مدیرعاملی حمید سجادی قرار گرفت و راهی اردوی پرسپولیس شد. اما پس از بازدید از کمپ، دیدارهای خوبی نداشت.

حتی یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس پس از رویارویی با درویش گفت: «انتظار داشتیم آقای صدری در پرسپولیس بماند نه اینکه وزارت ورزش فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند!» البته درویش واکنش خاصی به این موضوع نشان نداد. به خوبی می داند که کار سختی در پرسپولیس پیش رو دارد. مدیرعامل جدید سرخپوشان پس از سفرش به این باشگاه چند وعده مهم از جمله قول حل مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم داد. حالا بازیکنان پرسپولیس منتظر حل مشکلات مالی هستند و البته یحیی گل محمدی هم منتظر است تا دراویش شرایط لازم را برای جذب بازیکنان مورد نظرش فراهم کنند.

تصمیم مهم یحیی
یحیی گل محمدی به زودی با مدیرعامل باشگاه دیدار خواهد کرد تا با درویش درباره فصل نقل و انتقالات صحبت کند. سرمربی قرمزها البته لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داده است.

پرسپولیس در حال حاضر 4 جای خالی برای جذب بازیکن دارد و با تقسیم یک یا دو بازیکن می توان صندلی های بیشتری را باز کرد. در حال حاضر یکی از اهداف اصلی پرسپولیس جذب دروازه بان است و طی یک ماه گذشته گزینه های مختلفی برای تقویت این پست مطرح شده است. پرسپولیس در حال حاضر توانایی جذب نیازمندان و بیرانوند را ندارد و حالا گزینه اول این تیم محمدرضا اکبری است. البته این دروازه بان با تراکتورسازی قرارداد دارد و پرسپولیس برای گرفتن رضایت نامه او تلاش زیادی خواهد کرد. رشید مظاهری، احمد گوهری و احسان مرادیان دیگر گزینه های پرسپولیس در این پست هستند و باید دید در نهایت کدام بازیکن جایگزین رادوشویچ می شود.

رامین یک قدمی فارسی شدن است
پس از انتشار خبر جدایی رامین رضایان از السلیا، این بازیکن بار دیگر به تیتر اول رسانه های ایران تبدیل شد و هواداران پرسپولیس نیز تمایل زیادی برای جذب مدافع راست 31 ساله نشان دادند. رضاییان با الدحیل قرارداد دارد و مدیر برنامه های او باید با باشگاه الدحیل صحبت کند تا وضعیت این بازیکن مشخص شود. رامین در لیست یحیی قرار دارد و باید دید این بازیکن 5 سال دیگر به پرسپولیس برمی گردد یا خیر. یکی از نزدیکان رضایان روز گذشته به همشهری ورزشی گفته بود که او به احتمال زیاد پرسپولیسی خواهد شد.

مهاجم خارجی در دروازه یحیی
بازیکنان پرسپولیس با مصدومیت های فراوان به یک مهاجم با کیفیت نیاز مبرم دارند. به نظر می رسد ضارب خارجی مورد هدف 700 هزار دلاری یحیی قرار گرفته است و باید دید مسئولان پرسپولیس در قبال درخواست گل محمدی چه اقدامی انجام خواهند داد. از پیمان بابایی، علی علیپور و شروین بزرگ نیز به عنوان گزینه های داخلی نام برده می شود. جذب بابایی و علیپور کار آسانی نخواهد بود اما جذب بزرگ صنعت نفت شاید کار آسان تری برای پرسپولیس باشد. پرسپولیس درباره علیرضا کوشکی بازیکن پیکان هم نظر دارد.

نقی زاده و پاکدل را مبادله کنید
پرسپولیس تا جذب بازیکن جدید نمی خواهد بازیکنی را از دست بدهد اما گفته می شود بازیکنانی مثل علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل در لیست مازاد یحیی هستند. مهدیهانی، رضا اسدی و مهدی شیری نیز بازیکنانی هستند که پرسپولیس به فکر فروش یا تعویض بازیکن آنها با سایر تیم ها است. گفته می شود آلومینیوم اراک می خواهد حامد پاکدل را بازگرداند اما پرسپولیسی ها پیغام داده اند که در صورت رضایت پاکدل می خواهند علیرضا نقی زاده را جذب کنند. ابراهیمی مدافع پرسپولیس نیز از جایگاه خود در این تیم ناراضی است و ممکن است به تیم دیگری برود. رضا اسدی اخیرا با دو پیشنهاد از سوی تیم های صنعتی مواجه شده اما هنوز تصمیم نهایی برای جدایی نگرفته است. هواداران پرسپولیس امیدوارند خریدهای گل محمدی مانند خریدهای ابتدای فصل نباشد که بیشتر آنها به نفع پرسپولیس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید