هشدار به یحیی: پرسپولیس به یک مهاجم و یک دروازه بان خوب نیاز دارد!

هشدار به یحیی: پرسپولیس به یک مهاجم و یک دروازه بان خوب نیاز دارد!

بهزاد داداش زاده درباره شرایط پرسپولیس گفت: همیشه بعد از قهرمانی استقلال و پرسپولیس این دو باشگاه مشکل دارند و مدیریت و کادر فنی تیم بلاتکلیف می مانند. پرسپولیس در حال حاضر در همین شرایط قرار دارد و کادر فنی، بازیکنان و مدیریت در سردرگمی هستند و مشخص نیست چه برنامه ای برای فصل آینده و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دارند.

وی افزود: تیم پرسپولیس چون دولتی است مشکلات زیادی دارد و در این میان فقط هواداران هستند که بازنده هستند. این وضعیت چند سالی است که در پرسپولیس وجود دارد و مسئولان به جای تقویت تیم، برنامه ای برای این موضوع ندارند و تیم را رها کرده اند.

هافبک سابق ادامه داد: پرسپولیس به یک مهاجم شش امتیازی و یک گلزن نیاز دارد. البته باشگاه پرسپولیس نیاز به جذب یک مدافع چپ خوب دارد ضمن اینکه یک دروازه بان خوب هم برای این تیم برای رقابت با بیرانوند حیاتی است.

وی همچنین با اشاره به سقف قراردادها خاطرنشان کرد: به نظر من سقف قراردادها معنا ندارد و با این قانون داریم به عقب می رویم. چرا تیم های ایرانی نباید بازیکن خارجی جذب کنند؟ هر باشگاه باید 5 مدیر فنی داشته باشد که بازیکنان را ارزیابی کرده و با توجه به قیمت گذاری که برای بازیکن می گذارند آنها را جذب کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه مدیران باشگاه ثبات ندارند و در حال حاضر مدیریت باشگاه پرسپولیس در چنین وضعیتی قرار دارد. هر مدیر عاملی که وارد می شود فقط به فکر جیب خودش است. در واقع مدیران دو باشگاه ارغوانی با مردم صادق نیستند و با مردم بازی می کنند. در مورد اینکه چقدر پول وارد شده یا چقدر خرج شده شفاف نیستند! همچنین تا زمانی که تبلیغات محیطی همراه با حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها نرسد، شرایط فوتبال ما همین‌طور است که می‌بینید و دلال‌ها در این وسط غوغا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید