دروازه بان پتانسیل یک شهر ایرانی اسلامی را دارد


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807130

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: گلمان پتانسیل لازم برای شهری با هویت ایرانی – اسلامی را دارد.

علیرضا جعفری در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و جمعی از نمایندگان مجلس با اشاره به فرصت های موثر شهر جدید گلمان گفت: فرصت های موثر و بالقوه در شهر جدید است. دروازه بانی هایی هستند که به زودی با تلاش همکارانشان فعال تر خواهند شد.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام هر چه سریعتر پروژه ها افزود: از دست رفتن فرصت ها هزینه اجرای پروژه ها را افزایش می دهد، بنابراین لازم است با روحیه انقلابی و جهادی در تکمیل هر چه سریعتر پروژه ها تسریع شود.

مدیرعامل شرکت مادر شهرهای جدید وزارت راه تاکید کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، شهر جدید گلمان باید سهم قابل توجهی داشته باشد که جز با همدلی مدیران امکان پذیر نیست. .

جعفری با تاکید بر لزوم آغاز پروژه های جدید در شهر جدید گلمان در سال آینده، اظهار کرد: در سفر امروز به شهر گلمان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، مقرر شد جایزه گلمان مشخص شود. زمین و متقاضیان .

وی اذعان داشت: گلمان در کنار دریاچه ارومیه ظرفیت گردشگری خوبی دارد و می تواند به شهری با جمعیت عالی تبدیل شود چرا که انگیزه اصلی ما رضایت مردم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما برای شهرسازی آمده ایم، شهر هم باید هویت داشته باشد، شهری که سنت ها و عناصر هویتی داشته باشد و الگوی ایرانی اسلامی را در بر بگیرد.

جعفری گفت: امروز در شهرستان گلمان ظرفیت شهرهای ایرانی، اسلامی و مدرن شهری پر از فعالیت های انسانی و نیاز به فراهم آوردن زمینه های رشد و تعالی اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید