واکنش سرمربی پرسپولیس به جذب دروازه بان لژیونر در نیم فصل

به گزارش تسنیم، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم دسته اولی ویستا توربین در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی را پیش رو داریم. اولین بازی جام حذفی است و در این جام مهم تمرکز و غافلگیر نشدن است. ما مقابل یک تیم ناشناس بازی می کنیم. آنها قطعا با انگیزه بالایی بازی خواهند کرد و سعی می کنند خوب بازی کنند. باید خوب تمرکز کنیم. در جام حذفی اگر غفلت کنید و تمرکزتان را از دست بدهید، جام را از دست خواهید داد.

وی افزود: پنج بازی برای رسیدن به جام حذفی وجود دارد و باید در هر پنج بازی تمرکز لازم را داشته باشیم. این اولین بازی ماست و برای تیم حریف احترام زیادی قائل هستیم. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم. قطعا تیم حریف با لایه های دفاعی از خود دفاع خواهد کرد. ما باید تلاش کنیم تا از این لایه های دفاعی عبور کنیم، سرعت بازی را بالا ببریم و یک موقعیت کسب کنیم. امیدوارم بازیکنان بدانند که هیچ مسابقه ای در فوتبال ما آسان نیست و تیم ها نزدیک هستند و تفاضل گل یکی دو گل است. این بازی اگر تمرکز و تلاش داشته باشیم می تواند بازی خوبی برای ما باشد. اگر حریف را دست کم بگیریم قطعا شگفت زده خواهیم شد. بچه ها این شرایط را خوب درک می کنند و بازی خوبی انجام می دهند که خدای ناکرده با پیروزی همراه باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اهمیت جام حذفی نیز توضیح داد: جام حذفی بسیار مهم است و هر سال سه جام برگزار می شود اما جام حذفی مهم است و ممکن است سهمیه آسیایی باشد. البته همه تیم ها انرژی خود را برای قهرمانی در این جام گذاشته اند و تیم های متوسط ​​لیگ امید زیادی به کسب سهمیه جام دارند. این جام برای ما ارزشمند است و به بهترین شکل می جنگیم. برای کسب این جام باید سخت تلاش کنیم. امیدواریم بازی به بازی پیش برویم اما مهمترین بازی ما فردا است و برای ما جام حذفی از فردا آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با ویستاتوربین چگونه می تواند به پرسپولیس در رسیدن به ایده آل کادر فنی کمک کند، گفت: در مجموع تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما آنقدر قوی است که مشکلات و سختی های زیادی وجود دارد به خصوص در فصلی که در این فصل داشتیم. کار مداوم و تلاش زیاد در هر صورت، با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتیم، طبیعی است که بازیکنان جدید به زمان بیشتری نیاز داشته باشند و بیشتر با هم بازی کنند. من به تیمم اعتماد کامل دارم و به بازیکنانم گفتم که به ایمان بیشتری نیاز داریم و باید بدانیم که از نظر فنی یکی از تیم های خوب لیگ هستیم.

گل محمدی ادامه داد: احساس می کنیم روند رو به رشد است و تاکید کرد: احساس می کنیم نسبت به هفته های اول بهتر شده ایم و تلاش زیادی به خصوص از سوی بازیکنان و همه افرادی که در باشگاه کار می کنند انجام شده است. ” همه در باشگاه تلاش می کنند فضایی آرام ایجاد کنند تا تیم بتواند با کمترین مشکل به کار خود ادامه دهد، اما همچنان مشکلاتی وجود دارد، به خصوص با توجه به زمین تمرین خوب و نتوانستیم تمرین زمینی خوبی پیدا کنیم. هنوز. این شرایط برای ما سخت است. تیم ما در زمین کار می کند و در دسترس بودن زمین تمرینی با کیفیت می تواند به پیشرفت بیشتر تیم ما کمک کند. ما به یکدیگر اعتماد زیادی داریم و باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم و هماهنگی خود را افزایش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جلب پیام لازم در نقل و انتقالات نیم فصل و سوال بازی مقابل بازیکنان ذخیره ویستاتوربین گفت: الان وقت صحبت درباره نقل و انتقالات نیست و زود است. نمی دانم چرا این رایزنی ها و گمانه زنی ها اینقدر زود شروع شد. ما با نیازمندان صحبت نکرده ایم. او واقعا دروازه بان بزرگی است و در قهرمانی خود را ثابت کرد، اما تاکنون با او صحبتی نکرده ایم. فرصت های زیادی در فصل نقل و انتقالات وجود دارد و ما در حال حاضر در میانه مسابقه هستیم و به خود اجازه نمی دهیم فعلاً بخواهیم وارد نقل و انتقالات شویم، زیرا تمرکز تیم ما واقعاً مهم است. در مورد بازی فردا هم باید بگویم که در یک بازی پرتنش هستیم و تفاوت چندانی بین بازیکنانمان وجود ندارد. قطعا فردا تغییراتی خواهیم داشت و امروز با تیم جدید تمرین کردیم که واقعا خوب بود. خدای نکرده فردا بازی خوبی برگزار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید