یحیی لژیونر جذاب و محبوب 15 میلیارد تومانی پرسپولیسی می شود

یحیی لژیونر جذاب و محبوب 15 میلیارد تومانی پرسپولیسی می شود

شهاب زاهدی، مهاجم ملی پوش و ایرانی پوشکاش مجارستان دوشنبه گذشته در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با رضا درویش دیدار کرد. عجیب اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب مذاکرات رسمی یا پیشنهادات و قراردادها، گفت که برای دیدار ما و دوستانش از باشگاه پرسپولیس به اینجا آمده است!

در این بین مطلع شدیم که توافقات لازم انجام شده و شهاب زاهدی به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی 15 میلیارد تومانی به مدت یک سال پیراهن تیم سابق خود پرسپولیس را بر تن خواهد کرد (سقف قرارداد مصوب شد. توسط باشگاه پرسپولیس!).

پیش از این نوشتیم که گزینه اصلی پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله این تیم شهاب زاهدی است اما او برای جدایی مشکل دارد. بند 2 میلیون دلاری این بازیکن ایرانی در قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم اوکراینی که تیم متقاضی باید برای گرفتن رضایت نامه بپردازد. آن قرارداد و بند انصراف امسال به پایان رسید و حالا شهاب زاهدی می تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس بپیوندد.

جالبتر اینکه در چند روز اخیر اخباری مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با بغداد بونجا، مهاجم الجزایری قطری السد که سابقه بازی برابر قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه دارد، منتشر شده است که مشخص می کند این خبر شایعه نیست و بونجا در فصل نقل و انتقالات نقش بمب پرسپولیس را بازی کرد و نقل و انتقالات نمی کند. به نظر می رسد هواداران پرسپولیس هم می دانند که صحبت با مهاجم الجزایری صحت ندارد چرا که اگر چنین خبری را باور می کردند در صفحه اینستاگرام این بازیکن او را تشویق به پیوستن به پرسپولیس می کردند.

بغداد بونجای 31 ساله که در دوران حضورش در السد آمار فوق العاده ای داشت و تعداد گل هایی که این بازیکن به ثمر رسانده بیش از تعداد بازی هایی که برای تیم قطری به ثمر رسانده است، 4 میلیون گل دارد. یورو در سایت در بازار نقل و انتقالات و نشان می دهد که پرسپولیس و اصلا باشگاه لیگ برتری وجود ندارد هیچ کس دیگری نمی تواند با این قیمت بازیکن بگیرد.

همچنین پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد، عبدالرزاق حمدالله رقیبی جدی در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرد. شنیده ها حاکی از آن است که حمدالله به دلیل قرار گرفتن در لیست مازاد اتحاد، قرار است از این تیم حذف شود.

سایت عربستانی ام اس ان در جدیدترین اخبار خود مدعی شده مقصد احتمالی مهاجم مراکشی پرسپولیس خواهد بود اما این خبر شایعه ای بیش نیست و باشگاه ایرانی حتی با سقف قراردادی که دارد، امکان خرید این مهاجم گران قیمت را ندارد. 15 میلیارد تومان!

دیدگاهتان را بنویسید