یحیی تصمیمش را گرفت. این لژیونر باید پرسپولیسی شود

یحیی تصمیمش را گرفت.  این لژیونر باید پرسپولیسی شود

جالب اینجاست که خیلی زود گزارش هایی منتشر شد که حتی باشگاه پرسپولیس نیز با ارسال نامه های رسمی به آنتورپ از آنها خواسته بود با دروازه بان سابق خود قرارداد امضا کنند، زیرا این دروازه بان تیم ملی با آنتورپ بلژیک قرارداد دارد و به صورت قرضی در بوواچیستا بازی می کند.

با این حال یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز درباره موضوع جذب علیرضا بیرانوند در نیم فصل گفت: هیچ پیشنهادی از باشگاه برای جذب بیرانوند دریافت نکرده ایم. یک دروازه بان آماده به نام حامد لاک داریم. همه می دانند که ما چقدر به لک اعتقاد و اعتقاد داریم. تلاش می کنیم قرارداد او را در چند روز آینده تمدید کنیم. درباره نام هایی که در رسانه ها و جاهایی مثل فضای مجازی مطرح می شود صحبتی نکرده ایم.

شاید عده ای این مصاحبه را خوانده باشند و فکر کرده باشند که یحیی گل محمدی نمی خواهد حامد لک را در هفته های منتهی به نقل و انتقالات زمستانی حساس کند یا دست به خریدهای جدیدش بزند اما …

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: یحیی گل محمدی حقیقت را گفت و باشگاه برای بازگشت علیرضا بیرانوند با آنتورپ مذاکره نکرد. به 3 دلیل! اول اینکه علیرضا بیرانوند فعلاً قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و می خواهد پس از جام جهانی 2022 قطر راهی مسابقات معتبر اروپایی شود. دومی دروازه بان گران قیمت ایرانی آنتورپ است. باشگاه پرسپولیس در حال حاضر پولی برای خرید دائمی بیرانوند ندارد و بر این اساس با باشگاه بلژیکی تماسی نداشته است. سوم اینکه علیرضا بیرانوند با فرض بازگشت به پرسپولیس باید گلزن اول باشد. او نیمکت نشین حامد لاک نمی شود و لاک دوست دارد شماره یک باشد!

با این تفاسیر بهترین گزینه یا به عبارتی تنها گزینه باقی مانده برای پرسپولیس رشید مظاهری است. گالری که الان در لیست استقلال نیست و مشکلی برای نیمکت نشینی و رقابت با حامد لاک ندارد. از سوی دیگر رشید مظاهری سابقه همکاری با یحیی گل محمدی و داود فنایی (مربی دروازه بان های پرسپولیس) را در تیم ذوب آهن دارد و راحتتر می تواند در پرسپولیس جا بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید