مبارزه یحیی و فرهاد مجیدی برای جذب یک لژیونر جذاب

مبارزه یحیی و فرهاد مجیدی برای جذب یک لژیونر جذاب

این بازیکن کسی نیست جز محمد محبی، ستون فقرات تیم سانتا کلارا که فرصت زیادی برای حضور در این تیم ندارد. او در ابتدای فصل در جریان توافق سپاهان و سانتا کلارا با شهریا مغانلو معاوضه شد اما چون مورد توجه کادر فنی تیم پرتغالی نبود، قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد.

البته تیم سپاهان نیز برای به خدمت گرفتن مجدد این بازیکن اقدام کرده است اما ترجیح محمد محبی افزایش یکی از گزینه های استقلال و پرسپولیس است. همچنین امکان پیوستن قرضی به یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس وجود دارد.

در فصول اخیر چند لژیونر دیگر نیز در میانه راه تیم پرتغالی را ترک کردند و به کشور بازگشتند. جعفر سلمانی که در پورتیموننسه بازی می کرد. یا شهریار مغانلو که در تیم سانتا کلارا بازی می کند.

یکی از دلایلی که محمد محبی تصمیم به بازگشت به لیگ برتر گرفت، حضورش در تیم ملی بود. او به دلیل نیمکت نشینی در لیگ برتر پرتغال دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود. در حالی که همراه تیم ملی در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 بود.

باشگاه پرتغالی احتمالاً از یکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای قرارداد قرضی محمد محبی درخواست حمایت مالی خواهد کرد و او از سانتا کلارا به تیمی خواهد پیوست که شرایط مالی باشگاه را برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید