گفتگوی بی نتیجه فرهاد مجیدی با یک لژیونر استقلالی برای بازگشت

این بازیکن در حال حاضر در بلژیک به سر می برد و طبق شایعات غیررسمی دیگر علاقه ای به بازگشت و حضور در فوتبال ایران ندارد و می خواهد در کشورهای اروپایی به بازی و فوتبال خود ادامه دهد. او در حال حاضر عضو باشگاه اوهورلی لون بلژیک است و از شارلوای بلژیک به این تیم پیوست. رضایی در سال گذشته افت قابل توجهی داشته و مانند گذشته در لیگ بلژیک نتوانست بدرخشد.

او حتی جایگاهش را در تیم ملی هم از دست داد و بعید است دراگان اسکوچیچ این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند. با این حال حضور چنین بازیکنی در استقلال می توانست باعث فعال شدن خط حمله این تیم شود اما رضایی دیگر تمایلی به بازگشت به ایران ندارد و استراتژی او ادامه دوران بازی اش در بلژیک یا کشورهای اطراف است. البته سرمربی استقلال با وجود ناکامی در جذب رضایی، پرونده جذب بازیکن جدید را به پایان نرسانده و در تلاش است تا همچنان گزینه های دیگر را بررسی کند. مذاکره با کوشکی (بازیکن پیکان) برای تقویت خط حمله استقلال است و باید دید در آینده این موضوع به نتیجه می رسد یا خیر؟!

گفته می شود دلیل اصلی فرهاد مجیدی برای جذب مهاجم جدید، احتمال جدایی ارسلان مطهری است. این بازیکن با پیشنهاداتی مواجه است و حتی باشگاه فولاد خوزستان نیز رسماً درخواست جذب او را داده است و اگر مطهری در نهایت از استقلال به باشگاه دیگری منتقل شود، بدون شک استقلال باید بازیکن جدیدی جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید