گفتگوی لژیونر با پرسپولیس؛ به زودی

گفتگوی لژیونر با پرسپولیس؛  به زودی

مرتضی پورعلی گنجی ستاره خط دفاعی تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که هر سال در نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست. مرتضی که در نفت تهران بازی کرد و به تیم ملی پیوست، در سال های اخیر ترجیح داده فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند و از نظر مالی قراردادهایی بسیار بهتر از لیگ ایران امضا کند.

از زمان حضور برانکو در پرسپولیس، پورعلی گنجی هر سال در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار می گیرد اما به دلیل قرارداد یا پیشنهادات بهتر برای بازگشت به ایران محدود شده است. بعد از حرف و حدیث های مختلف بالاخره خود مرتضی از علاقه زیادش به پرسپولیس و بازی در این تیم خبر داد و اعلام کرد که خیلی پرسپولیسی است و مطمئنا روزی در این تیم بازی خواهد کرد. این بازیکن در نفت تهران شاگرد یحیی گل محمدی بوده و ارتباط بسیار خوب و صمیمی با سرمربی سرخ ها دارد. یحیی پس از پایان لیگ بیستم و جدایی قطعی محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، به شدت به دنبال یک مدافع میانی قابل اعتماد بود. کی بهتر از پورعلی گنجی؟!

سرمربی پرسپولیس تابستان امسال مذاکرات مقدماتی را با مرتضی پورعلی گنجی انجام داد تا مرتضی پس از پایان قهرمانی چین به پرسپولیس بیاید. جالب اینجاست که مرتضی برخلاف دوران قبل از بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس، استقبال کرده و به یحیی اعلام کرده که بعد از بازی های شنژن در لیگ چین به تهران خواهد آمد و مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام خواهد داد. اما مصدومیت بد همه وعده ها را زیر پا گذاشت.

پورعلی گنجی که پس از عمل و دوران نقاهت به تدریج خود را برای بازی آماده می کند، به دلیل ارتباط بسیار خوبش با یحیی گل محمدی، مدتی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد تا فرم بدنی مورد نظر خود را پیدا کند و البته باید به تمرینات تیمی هم سر بزند. . پس از حضور آزمایشی پورعلی گنجی در تمرین پرسپولیس، بسیاری مدعی شدند که این بازیکن به زودی پرسپولیسی خواهد شد. حتی عیسی القطر با انتشار مطلبی ورود مرتضی به پرسپولیس را تبریک گفت اما او بلافاصله ماجرای او را پاک کرد.

پورعلی گنجی چندی پیش از یک تیم پرتغالی پیشنهاد داشت اما شنیدیم که پیوستن مرتضی به این تیم پرتغالی لغو شده و مدافع تیم ملی به این باشگاه نمی رود. پورعلی گنجی دوباره به رادار پرسپولیس بازگشته و قرار است به زودی مذاکرات دو کشور آغاز شود.

پرسپولیس که در خط دفاعی بسیار ضعیف عمل می کند و مدافعان این تیم عملکرد خوبی در این فصل نداشتند، سال آینده حداقل 2 مدافع میانی درجه یک را جذب خواهند کرد. جدایی علیرضا ابراهیمی از مدافعان فعلی پرسپولیس مشخص است و وضعیت سیدجلال حسینی فعلا مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید