پرسپولیس لژیونر جذابی می شود؟ پرسپولیس رسما از من خواستگاری کرد

پرسپولیس لژیونر جذابی می شود؟  پرسپولیس رسما از من خواستگاری کرد

علی علیپور مهاجم پیشین پرسپولیس در پیروزی ژیل ویسنته مقابل گیمارشه موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند تا نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. به همین منظور با مهاجم سابق پرسپولیس که مدنظر سرمربی برای تقویت خط حمله است گفتگویی داشتیم و نتایج را با هم مرور می کنیم.

این روزها شایعه شده که پرسپولیس می خواهد حضور داشته باشید. یحیی گل محمدی واقعا تو را می خواهد؟

واقعیت این است که آقای حنبان یکی از مربیان پرسپولیس از طرف سرمربی این تیم با من صحبت کردند و از علاقه آقای یحیی به پرسپولیسی شدن گفتند.

پاسخ شما به آنها چه بود و آیا واقعا می خواهید به پرسپولیس، تیم سابقتان برگردید؟

در صحبتی که با آقای حنبان داشتم به ایشان گفتم همیشه عاشق پرسپولیس بوده ام اما فعلا بازیکن تیم ژیل ویسنته هستم چون هنوز یک فصل و نیم از قراردادم با این تیم باقی مانده است.

با این حال می گویید حضور شما در پرسپولیس دور از ذهن است؟

باید حرفه ای فکر کرد. همچنین من یک فصل و نیم دیگر با تیمم قرارداد دارم و اگر پرسپولیس من را بخواهد باید با باشگاهم مذاکره کند و رضایت آنها را جلب کند، بنابراین نمی توانم برای خودم تصمیم بگیرم و همه چیز به تصمیم باشگاه بستگی دارد. باشگاه ژیل ویسنته

آیا با شرایط پرسپولیس آشنا هستید و نتایج این تیم را دنبال می کنید؟

پرسپولیس امسال واقعا تیم قدرتمندی است به همین دلیل آنها در نیم فصل اول با انجام بازی های خوب و هجومی و نمایش موفق توانستند کار خود را به پایان برسانند و به همین دلیل بهترین شانس را برای قهرمانی به پرسپولیس می دهم و من معتقدند پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی خوب قطعا می تواند کار خود را با موفقیت ادامه دهد و با کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل بار دیگر خود را به عنوان بهترین تیم ایران معرفی کند. من هم خیلی خوشحالم که تیم سابقم در این راه موفق شد و از صمیم قلب برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

تو بازی با تیم گامرش خیلی خوب بازی کردی و یه گل زدی و یه گل دیگه هم زدی که چیده شد!

بله، ما عملکرد بسیار خوبی مقابل تیم گامرش داشتیم و خدا را شکر در آن بازی واقعاً خوب بازی کردم، به نحوی که یک گل زیبا زدم و یک گل دیگر زدم که توسط داور آفساید اعلام شد، اما بیشتر از آن من خوشحالم که علاوه بر گلزنی، بازی بسیار خوبی هم انجام دادم که باعث خوشحالی سرمربی تیم از عملکردم شد، از طرفی این برد هواداران را از عملکرد و گلزنی من بسیار خوشحال کرد. با کنار هم گذاشتن همه این مشکلات، به این نکته می رسم که واقعاً پیروزی بسیار خوبی بود که بر قلب من و هواداران ما مهر و موم شد، نکته ای که واقعاً به من کمک کرد تا در شرایط روحی و روانی خودم قرار بگیرم. شرایط خیلی بهتر شد این موضوع می تواند برای بازی های بعدی من بسیار مفید و مفید باشد و به من کمک کند بازی های خوب و قوی ارائه دهم و به گلزنی ادامه دهم.

شما و طارمی یکی از بهترین زوج های تاریخ پرسپولیس در خط حمله بودید اما چرا با وجود سابقه آقای گلی در فوتبال ایران کمتر گل خوردید؟

بله، کمتر گل زدم چون چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و در چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی بازی کردم، اما اگر چنین مشکلاتی برایم پیش نمی آمد، در کارم موفق تر بودم و گل های بیشتری می زدم. برای تیم من

گل نخوردی اما چرا بعد از زدن گل خوش شانس گل ویژه داشتی؟

بله بدشانس بودم که یکی از گل هایم دریافت نشد وگرنه دو گل می زدم اما در رابطه با عملکردم بعد از گل باید بگویم که از آنجایی که مادربزرگم اخیرا فوت کرده، شادی بعد از گل من اینقدر بود. که آن را به روح مادربزرگ عزیزم تقدیم کردم، خاطرات زیادی از دوران کودکی از او تقدیم کردم.

چرا تیم ژیل ویسنته نسبت به فصل قبل نتوانست جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشته باشد؟!

وضعیت تیم ما هفته به هفته در حال بهبود است و مطمئن باشید با توجه به بازی های نسبتا زیادی که باقی مانده است، قطعا جایگاهی در خور توجه به دست خواهیم آورد، موقعیتی که شایسته جایگاه تیم ژیل واسانته و هواداران ما باشد.

نظر شما درباره موفقیت مهدی طارمی در لیگ پرتغال چیست؟

از موفقیت های دوست و همکارم مهدی طارمی واقعا خوشحالم. بازیکنی که یکی از نامزدهای آقای گلی است و از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت بیشتر دارم.

چرا تو را در لیست مسافران نهایی تیم ملی در جام جهانی ندیدیم؟!

به هر حال قرار نبود من در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم اما هر اتفاقی که افتاد حتما خیلی دوست داشتم در تیم ملی باشم و برای تیم کشورم مفید باشم و در لیست نهایی باشم و من از اینکه در لیست نهایی قرار نگرفتم ناراحت بودم اما حالا جدا از هدف اصلی ام که موفقیت در باشگاهم است، قطعا آنقدر در تیمم می درخشم که در لیست تیم ملی برای جام ملت ها حضور داشته باشم و نماینده باشم. بهترین بازی ها تا انشاالله در جام ملت ها هم موفق باشم.

دیدگاهتان را بنویسید