گزینه جذابی در راه پرسپولیس؟ یحیی به دنبال جایگزینی برای احمد نورالهی است

گزینه جذابی در راه پرسپولیس؟  یحیی به دنبال جایگزینی برای احمد نورالهی است

قرمزها که چهارشنبه از اولین خرید خود در بازار زمستانی رونمایی کردند، حالا قصد دارند تا پایان هفته بازیکنانی را که یحیی گل محمدی به خدمت گرفته است، در باشگاه به خدمت بگیرند.

روز گذشته دیدار رضا درویش و یحیی گل محمدی برای بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس برگزار شد. یحیی در این جلسه تاکید کرد که مدیرعامل پرسپولیس خود را برای حضور پیمان بابای و امید حامدی فر در جمع سرخ پوشان آماده می کرد.

باشگاه پرسپولیس که مذاکرات اولیه را با مدیران تراکتورسازی برای جذب پیمان بابای آغاز کرده است، امیدوار است با توجه به مفاد قرارداد این بازیکن با باشگاه تبریز رضایت نامه مهاجم تراکتورسازی را جلب کند. یحیی اعتقاد خاصی به سبک بازی بابایی دارد و با توجه به اینکه این مهاجم در پایان فصل قراردادش را با تراکتورسازی فسخ می کند، هرچند تراکتور دوست ندارد با فروش تا این مرحله از باشگاه هایی که رضایت او را می خواهند، پول دریافت کند، اما در نهایت باید دید سولدو به بابایی اجازه جدایی می دهد یا خیر.

امید حامدی فر، هافبک صنعت نفت آبادان و تیم ملی امید نیز دیگر بازیکنی است که یحیی روی کار با او تاکید دارد. سرمربی سرخ ها درباره جذب این بازیکن با مهدی مهدوی کیا صحبت کرد و مهدوی کیا بازی حامدی فر را شبیه به سبک بازی احمد نورالهی عنوان کرد و او آینده خوبی را پیش رو داشت. باید دید رضا درویش پس از جذب احمد گوهری می تواند گزینه های دیگر یحیی گل محمدی را جذب کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید