این کارشناس تلویزیون به شدت از مربیان مهدی قائدی و احمد نورالهی انتقاد کرد

این کارشناس تلویزیون به شدت از مربیان مهدی قائدی و احمد نورالهی انتقاد کرد

مهدی علی سرمربی شباب الاهلی این روزها مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است. او در تمامی جام های داخلی امارات اعم از لیگ و حذفی و جام رئیس جمهور شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد و تنها موفقیتش صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی است.

نتایج شباب الاهلی در بخشی از برنامه فوتبال امارات مورد بررسی قرار گرفت و مهمان این برنامه از عملکرد مهدی علی و برخی خریدهای او انتقاد کرد. وی گفت: مهدی علی را دوست دارم اما برای ارزیابی عملکرد یک مربی باید به نتایج او نگاه کرد. سوال من این است که چه کسی مسئول این نتایج است؟ بخصوص مهدی علی. چه کسی بازیکنان را انتخاب می کند؟ این قطعا وظیفه سرمربی است.

وی ادامه داد: می توان گفت مهدی علی درخواست خرید چند بازیکن را داشت که از سوی مدیریت رد شد. دنیا پر از بازیکن است و شما می توانید بازیکنان را از هر جایی حمل کنید. اما سوال این است که چه کسی این بازیکنان را می‌خرد؟» مهمان برنامه ادامه داد: مربی گفت که ما بر اساس نیاز تیم بازیکن خریدیم. یعنی لیست را ارائه کرد و گفت به این بازیکنان نیاز دارد. بازیکنان داخلی و خارجی.

علامت مورد بحث که الان وجود دارد مربوط به بازیکنان ایرانی (نورالهی و گائدی) است. خود مهدی علی از مدیریت باشگاه درخواست خرید این بازیکنان را نکرده است؟ آیا مهدی علی از قبل از کیفیت آنها خبر نداشت و در تمرینات پیش فصل زیر نظر تیم نبودند؟

در چند روز اخیر بسیاری از هواداران شباب الاهلی از مهدی علی به دلیل استفاده نکردن از بازیکنان این تیم به خصوص مهدی قائدی انتقاد کردند و حالا این موضوع از تلویزیون پخش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید