احمد نورالهی برای حریف پرسپولیس خط و نشان می دهد

احمد نورالهی برای حریف پرسپولیس خط و نشان می دهد

احمد نورالهی چهره آرام و ستاره خط هافبک تیم ملی است که اولین سال حضورش را در خارج از کشور تجربه می کند. او بازیکنی است که پس از سال ها بار دیگر در لیگ امارات سهمیه ایران را به دست آورد و با مهدی قائدی سعی دارد شباب الاهلی را به بالای جدول برساند.

نورالهی در گفت و گوی اسکایپ با شب های فوتبال از بازی با پیراهن تیم ملی صحبت کرد و گفت که بازیکنان امارات از او گلایه کرده اند که چرا ایران با وجود افزایش بازی، بازی را جدی گرفته است. او همچنین با مهدی قائدی درباره کری خوانی پرسپولیس و استقلال گفت وگو کرد و به سوالات دیگر پاسخ داد. از جمله آیا او در لیست مازاد امارات است؟

* از اینکه در جشن کوهنوردی نبودم ناراحت بودم

روز بسیار سختی بود. مشکلی نداشتم، فقط نتوانستم در بازی با عراق در کنار تیم ملی باشم و در جشن شرکت کنم، اما از اینکه تیم ملی توانست در این مسابقه پیروز شود و صعود ما به جام جهانی را مشخص کند، بسیار خوشحال بودم. از خوشحالی مردم خیلی خوشحال شدیم.

* احساس سرما کردم و آزمایشم مثبت شد

در آخرین دیداری که قبل از اردوی تیم ملی در امارات داشتیم کمی احساس سرما کردم و فکر می کنم 10-15 روز بعد از این مسابقه به اردوی تیم ملی آمدم اما متاسفانه آزمایشاتم مثبت شد. روز قبل از بازی دوم تست منفی بود که موفق شدیم به اردو بیاییم و من بازی دوم را انجام دادم.

* چهار پیروزی در بحرین نقطه عطفی بود

تیم و گروه در کنار هم در تیم ملی خیلی خوب هستند اما اگر بخواهیم از ابتدا شروع کنیم باید بگویم سختی هایی که در بازی های بحرین پشت سر گذاشتیم به دلیل شرایط آب و هوایی و محکوم به فنا بودن است. قهرمانی در سال آینده واقعاً برای ما سخت بود، اما خدا را شکر با تلاش بچه ها، کادرفنی و کسانی که تیم ملی را دوست دارند و تیم ملی کشورش را دوست دارند صعود کردیم. ابتدا به مرحله بعد رفتیم و با بازی های درخشانی که از بچه ها دیدیم، سریع ترین راه را برای جام جهانی داشتیم. ما بسیار خوشحالیم که توانستیم مردم را خوشحال کنیم.

* امیدواریم از مرحله گروهی صعود کنیم

ما می توانیم در چهار بازی جام جهانی بازی کنیم. فکر کردن به جام جهانی بسیار زیبا و خوب است و به شما انگیزه می دهد. همه هواداران تیم ملی امید زیادی دارند که این تیم بتواند در جام جهانی بازی درخشانی داشته باشد و امیدوار است برای اولین بار به مرحله بعد صعود کند. امیدواریم این اتفاق بیفتد. امیدواریم همه کمک کنند تیم ملی برای اولین بار به مرحله بعد صعود کند. تیم ملی ایران واقعا پتانسیل صعود به مرحله بعد را دارد.

* دوست دارم پرتغال به جام جهانی برسد

هیچ وقت فکر نمی کردم دوست دارم با چه تیم هایی در جام جهانی شرکت کنم، اما دوست دارم پرتغال به جام جهانی برسد اما حیف که ایتالیا در جام جهانی نیست.

* مردم امارات از من شکایت کردند

در آخرین اردو در تیم ملی امارات 5-6 بازیکن شباب الاهلی حضور دارند که 2 نفر ذخیره و 4 بازیکن فیکس شدند. بعد از مسابقه گفتند تو که صعودت قطعی است چرا اینقدر بازی را جدی گرفتی و حداقل اجازه دادی شانس خود را امتحان کنیم. البته امارات هنوز شانس دارد و به نظرم تیم سوم گروه است و شانس صعود به پلی آف را دارد.

* ما با مهدی قائدی رابطه داریم

نیم ساعت بعد از مصاحبه مهدی قائدی را می بینم. اینجا همه چیز خوبه لیگ ایران را دنبال می کنیم و با هم کری می خوانیم و مهدی می گوید استقلال قهرمان است و من می گویم پرسپولیس. خیلی خوب است که مهدی هم اینجاست و احساس نزدیکی می کنیم و شرایط خیلی خوبی داریم.

* امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود

پرسپولیس تیم خیلی خوبی دارد و هر سال قهرمان می شود. امیدوارم امسال قهرمان شوند و برای ششمین بار قهرمان شوند. برای تیم خوب پرسپولیس و هواداران خوبش آرزوی موفقیت دارم. دلم برای بازی در پرسپولیس تنگ شده و برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

* امیدواریم به اوج برسیم

همه تیم ها از جمله شارجه، الجزیره و شباب الاهلی به دنبال العین هستند که در اوج فاصله است. 9 امتیاز باقی مانده است و امیدواریم بتوانیم به بالای جدول برسیم و تمام تلاش خود را برای صعود به صدر جدول انجام دهیم.

* من تا زمانی که شباب الاهلی بخواهد هستم

همیشه یک سری اخبار در فضای مجازی منتشر می شود اما این خیلی صحت ندارد و من هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم و تا زمانی که باشگاه بخواهد و قرارداد دارم در اختیارشان هستم. خبرهایی از ابتدای فصل بود. خیلی ها اطاعت نکردند و اخبار جعلی منتشر کردند، اما ما به قراردادمان پایبند هستیم و در اختیار آنها هستیم در حالی که باشگاه می خواهد ببیند خدا چه می خواهد.

* اخبار جعلی زیادی در فضای مجازی وجود دارد

من از دست کسی ناراحت نیستم، اما وضعیت امروز فضای مجازی ما کمی آزاردهنده است. نه فقط برای این ورزش، بلکه فضای مجازی به همه چیز ضربه می زند، مخصوصاً فوتبال ما. این خبر جعلی هم بخشی از فضای مجازی است. من ناراحت شدم چون اخبار جعلی منتشر می کردند.

* من در شبکه های اجتماعی هستم، اما نه زیاد

من در فضای مجازی کار می کنم، اما نه زیاد. آدم بعضی چیزها را می بیند و ناراحت می شود اما من می خواهم بدانم چطور از فضای مجازی درست استفاده کنم. اگر استفاده از آن را می دانستیم فضای مجازی قطعا بهتر می شد، اما اینطور است و امیدوارم بهتر شود.

* باید برای جام جهانی به خوبی آماده شویم

چیزی که به تیم ملی کمک می کند بازی های دوستانه خوبی است که فدراسیون باید برای تیم ملی انجام دهد. قطعا بازی با کره و لبنان هم بازی های دوستانه خوبی است که تیم ملی می تواند هماهنگ تر از آنچه هست بازی کند، هر چه بازی ها بیشتر شود بچه ها همدیگر را بیشتر درک می کنند. امیدواریم فدراسیون بتواند بازی های تدارکاتی بسیار خوبی را برگزار کند تا جایی که بتوانیم با تیم های اروپایی خوب بازی کنیم و این واقعا به نفع تیم ملی است. امیدواریم قبل از جام جهانی شرایط خوبی فراهم شود تا بتوانیم با قدرت در مسابقات حضور پیدا کنیم.

* الجزیره را فراموش نمی کنم

پست 433 در مورد گلم را دیدم. این گل یکی از خاطره انگیزترین گل های تخت جمشید است و من آن را خیلی دوست داشتم. یکدفعه برگشتم و گل زدم اما 100 هزار هوادار پرسپولیس هم در ورزشگاه بودند و واقعا گل خوبی برای من در تاریخ فوتبال بود.

* با علیپور، ترابی و همه روابط خوبی دارم

ما با اکثر بازیکنان ایرانی در ارتباط هستیم. در مورد تکنولوژی و فوتبال هم صحبت می کنیم، اما بیشتر از این صحبت می کنیم که آیا از شرایط راضی هستیم یا نه و شرایط چگونه است، اما با علیرضا بیرانوند فقط یک شوخی و خنده است. با علی علیپور و بیشتر بچه ها صحبت می کنیم. از بین بازیکنان پرسپولیس با مهدی ترابی، آقا سید، امید، کمال و تقریباً همه بازیکنان ارتباط دارم.

دیدگاهتان را بنویسید