پایان یک روز وحشتناک برای احمد نورالهی

در هفته هشتم لیگ امارات، شباب الاهلی موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد و احمد نوراللهی 79 دقیقه برای تیمش بازی کرد و در نهایت به دلیل مصدومیت جای خود را به یوسف جابر داد. تعویض نوراللهی پس از آن انجام شد که او در برخورد با بندرالاحبابی، مدافع راست العین، «زانویش آسیب دید»، آسیب دیدگی به حدی بود که لئوناردو ژاردیم تصمیم به تعویض او گرفت.

تقابل سنگین نوراللهی با دفاع العین بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای امارات داشت. کاربری مدعی شد که مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی بوده و ضربه محکمی که به زانوی نوراللهی وارد شده باعث مصدومیت این بازیکن شده است. کاربر دیگری نیز با ادعای مشابهی نوشت: بندراحبابی طبق معمول بی وقفه می جنگد و حالا احمد نوراللهی را از حضور در جام جهانی محروم کرده است.

این توئیت کاربران عرب که احتمالاً بازی نوراللهی مقابل العین و لحظه درگیری او را تماشا کرده اند، نگرانی زیادی را در بین اهالی فوتبال در ایران ایجاد کرده و همه منتظر اخبار موثق از امارات هستند. هافبک دفاعی ملی پوش شباب الاهلی قبل از این مسابقه گرفتگی خفیفی داشت که او را مجبور به تمرین و بازی با درد کرد اما در نهایت شرایط او به گونه ای شد که کادر پزشکی به ژاردیم – سرمربی فرانسوی الاهلی – اجازه استفاده از این بازیکن را داد. حالا شاید مصدومیت فعلی هم مربوط به این آسیب باشد و نه به ارزیابی بدبینانه کاربران فعال اماراتی.

در آزمایشات اولیه مشخص شد مصدومیت نورالهی چندان جدی نیست و پزشکان الاهلی مجددا وضعیت این هافبک 28 ساله را بررسی می کنند و در صورت احساس درد نورالهی ام آر آی انجام می دهند. همزمان پزشکان تیم ملی با کادر پزشکی الاهلی در تماس هستند و مصدومیت نوراللهی را زیر نظر دارند. مدافع راست العین ضربه ای به ساق پای نوراللهی زد اما درد زانوی این هافبک باتجربه باعث نگرانی در مورد مصدومیت رباط صلیبی او شد. پیش از این پس از پایان بازی کادر پزشکی الاهلی وضعیت نوراللهی را بررسی کردند که نشان داد وی مشکلی با مصدومیت رباط صلیبی ندارد.

اما احمد نوراللهی در تماس با عزیزانش نگرانی ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستانش گفت که جای نگرانی ندارد و می تواند خیلی زود پس از تست های جدید و شرکت در مسابقات رسمی و حضور در جام جهانی به میادین بازگردد. بر اساس این خبر امیدوارکننده، خیال کادر فنی تیم ملی با بازگشت نوراللهی به اردو راحت شده است. او که یکی از مهره های کلیدی تیم ملی در سال های اخیر بوده می تواند بازیکن مهمی در خط هافبک ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید