آخرین صحبت های احمد نورالهی خطاب به پرسپولیسی ها درباره بازگشتش

آخرین صحبت های احمد نورالهی خطاب به پرسپولیسی ها درباره بازگشتش

با نزدیک شدن به پایان لیگ بیست و یکم و فصل نقل و انتقالات اخبار متفاوت و متنوعی از خرید و فروش باشگاه های مطرح ایرانی به گوش می رسد. یکی از این بازیکنان احمد نورالهی است. هافبک ملی پوش تیم شباب الاهلی امارات را به مقصد ایران ترک کرد تا در اردوی تیم ملی حاضر شود تا شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی خود در پرسپولیس به گوش برسد.

اگرچه این بازیکن در آخرین دیدار تیمش شباب الاهلی در این تیم در لیگ امارات مقابل بانی یاس به میدان رفت، اما همچنان شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی او از این تیم به گوش می رسد. احمد نورالهی یکی از موفق ترین بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر بوده است. بازیکنی که در ابتدای این فصل پس از هشت سال از جمع سرخپوشان جدا شد و به شباب الاهلی امارات پیوست.

این بازیکن فصل تقریباً موفقی را با امارات پشت سر گذاشت اما اختلاف با مهدی علی سرمربی اش در جریان بازی لیگ قهرمانان آسیا وضعیت ادامه همکاری او با امارات را زیر سوال برد. او در قراردادش با شباب الاهلی بندی دارد که با توافق طرفین در سال دوم فعال خواهد شد. این در حالی است که باشگاه اماراتی هنوز تمایلی برای تمدید یا فعال سازی این بند ابراز نکرده است.

البته خود احمد نورالهی به دلیل قراردادهای سنگین سال دوم (بسته به توافق طرفین) با شباب الاهلی که گفته می شود حدود یک میلیون دلار می شود، می خواهد در امارات بماند. برهمین اساس رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم با احمد نورالهی مذاکره کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس می دانند در صورت عدم مذاکره با این گزینه ممکن است فردا یعنی فردای عدم تماس باشگاه با ماجرا یا واکنش بازیکن مواجه شوید، بنابراین عقل سلیم حکم می کند رضا درویش به طور جدی به دنبال نورالهی باشد. در همین رابطه شنیدیم که احمد نورالهی خطاب به رضا درویش گفت: در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم.

به نظر می رسد احمد نورالهی همچنان منتظر تصمیم نهایی باشگاه شباب الاهلی است تا ببیند می تواند در امارات بماند یا خیر، در غیر این صورت می توانیم فصل آینده او را با پیراهن قرمز پرسپولیس ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید