پرسپولیس لژیونر جذابی می شود؟ خبر مهمی برای یحیی رسیده است

پرسپولیس لژیونر جذابی می شود؟  خبر مهمی برای یحیی رسیده است

مهرداد محمدی پس از مصدومیت طولانی مدت، بازگشت خوبی به میادین داشته و ستاره این فصل السیلیه در لیگ قطر بوده است. مهرداد 8 گل برای تیمش زد اما نتوانست مانع سقوط السیلیه شود.

همانطور که قبلا گفتیم این بازیکن با توجه به شرایط السیلیه و سقوط این تیم قصد تمدید قرارداد با این باشگاه را ندارد و جدایی محمدی از السیلیه قطعی است. با این حال او علاقه ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد. در 24 ساعت گذشته بحث بازگشت مهرداد به فوتبال ایران مطرح شده و از پرسپولیس به عنوان تیم بعدی این بازیکن یاد شده است. این اتفاق نمی افتد و این بازیکن به ایران باز نمی گردد.

مهرداد علاقه زیادی به ادامه فوتبالش در قطر یا امارات دارد و نماینده او پیش از این با چند تیم از قطر و امارات مذاکره کرده است. محمدی گران ترین بازیکن ایرانی است که در قطر کار می کند و دستمزد بالایی می گیرد. این پول قطعا بیشتر از چیزی است که او برای حضورش در ایران به دست آورده است و تیم های ایرانی نمی توانند چنین پولی را برای یک بازیکن خرج کنند. این مشکل یکی از دلایل اصلی عدم علاقه مهرداد برای بازگشت به فوتبال ایران است.

محمدی که بازیکن عرب بود پس از مدت ها مصدومیت به این تیم بازگشت اما مدیران این باشگاه قصد داشتند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرند اما برای این کار مجبور شدند نام بازیکن ایرانی خود را از لیست خارج کنند. محمدی که قرارداد بالایی با این تیم داشت حاضر به فسخ قرارداد نبود. مدیران العربی در نهایت توانستند رضایت نامه مهرداد را بگیرند و آن بازیکن در ازای دریافت مبلغی راهی السیلیه شد.

پرسپولیسی ها نیز در تابستان وضعیت این بازیکن را جویا شده اند و قصد دارند محمدی را به خدمت بگیرند. اما قرارداد بسیار بالای این بازیکن در فوتبال قطر و همچنین مخالفت همسر این بازیکن با بازگشت به ایران باعث شد تا پرسپولیس جلوی این بازیکن را بگیرد و مهرداد با ادامه حضور در فوتبال قطر به آنچه می خواست رسید. حالا بحث انتقال این بازیکن به پرسپولیس بار دیگر در تابستان به گوش رسید اما پیگیری های ما نشان می دهد که این بازیکن مانند سال گذشته قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و می خواهد فوتبال خود را در کشورهای عربی ادامه دهد. .

همچنین یحیی گل محمدی هیچ لیست نقل و انتقالاتی به مدیران پرسپولیس نداده و قصدی برای جذب مهرداد محمدی ندارد. هیچ مذاکره مستقیم یا غیرمستقیمی بین باشگاه پرسپولیس و مهرداد محمدی صورت نگرفته است.

پرسپولیس مهرداد ترابی، سعید صادقی، عالیشاه، امیری و عمری را در این پست دارد و واقعا نیازی به خرید بازیکنان جدید در آن پست احساس نمی کند. آخرین خبر از محمدی حاکی از آن است که مذاکرات نماینده این بازیکن با چند تیم اماراتی و قطری به خوبی پیش رفته است و مهرداد در روزهای آینده از بین تیم های مورد نظر خود تیمی را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید