خبر مهمی از پرسپولیس رسیده است

خبر مهمی از پرسپولیس رسیده است

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس حدود 30 درصد از قراردادهای فصل جاری را به بازیکنان این تیم پرداخت کرده است. این در حالی است که تا دربی نباید درصد دیگری به بازیکنان قرمزپوش پرداخت شود بلکه باید پاداش برد تاخیری در فصل جاری به شاگردان یحیی گل محمدی پرداخت شود.

لازم به ذکر است اخیرا ماجرای تعطیلی تمرینات پرسپولیس دو کاپیتان این تیم را در پایان جلسه کمیته انضباطی با جریمه مواجه کرده است.

بازیکنان پرسپولیس به جریمه 5 درصدی قرارداد فصل گذشته خود و عدم وصول این مطالبات در کنار پرداخت نشدن پاداش خود معترض بودند و در نهایت طی دو جلسه حاضر به تمرین نشدند. موضوعی که با واکنش مدیران تیم ها همراه شد و تا پایان این موضوع، دو کاپیتان جریمه و همچنین محرومیت شدند. سهقدنیا و امید عالیشاه پس از دعوت به کمیته انضباطی باشگاه و صحبت در این خصوص، در نهایت دو جلسه تمرین محروم و جریمه نقدی نیز شدند.

در جلسه ای که بین ساگامدنیا، عالیشاه و مدیران تیم ها ضمن اعلام این موضوع برگزار شد، رای کمیته انضباطی نیز به بازیکنان باتجربه این تیم ابلاغ شد. اما گفته می شود که به آنها قول داده شده است که مجازات مالی مورد بحث با توجه به تعلیق از پرونده آنها حذف خواهد شد.

حالا معوقه بازیکنان پرسپولیس باید قبل از دربی پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید