اتفاقی باورنکردنی برای پرسپولیس

اتفاقی باورنکردنی برای پرسپولیس

در چند روز گذشته فهرست نهایی 26 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر توسط کارلوس کی روش ارائه و از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می شود. در این بین گمانه زنی هایی درباره لیست ملی مطرح شد اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بدون توجه به انتقادات متخصصان، تنها روی کار خودش تمرکز کرد.

با این حال فهرست 26 نفره تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر جالب توجه خواهد بود زیرا بازیکنان پرسپولیس به لیست نهایی راه یافته اند.

در تیم پرسپولیس در این فصل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی در لیست تیم ملی حضور دارند که به جز مهدی ترابی، 4 بازیکن دیگر مطمئنا در لیست 26 نفره حضور دارند و ترابی همچنین به احتمال 90 درصد او یک مسافر جام جهانی است.

در لیست تیم ملی لژیونرهایی به نام های شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، کریم انصاری فرد، امیر عابدزاده، احمد نورالهی و مهدی طارمی حضور دارند که همگی تجربه بازی برای قرمزپوشان تهرانی را در کارنامه خود دارند. هیچکدام از لیست اصلی کارلوس کی روش حذف نمی شوند و اکثر آنها حتی به صورت ثابت در قطر بازی خواهند کرد.

نکته جالب دیگر حضور رامین رضایان مدافع راست باتجربه ای است که 4 سال پیش قهرمان جام جهانی 2018 روسیه در لیست نهایی تیم ملی شد. اما همین بازیکن سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد تا تعداد بازیکنان پرسپولیس در لیست نهایی این تیم در قطر تکمیل شود.

با این حساب اگر بازیکنان پرسپولیس را در این لیست حساب کنیم، 13 پرسپولیسی در فهرست نهایی 26 نفره تیم ملی جام جهانی 2022 قطر حضور دارند که در نوع خود جالب توجه است. در واقع باید گفت نیمی از لیست نهایی کیروش را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دهند که در نوع خود تعجب برانگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید