اتفاقی شگفت انگیز برای استقلال با آمدن حردانی

اتفاقی شگفت انگیز برای استقلال با آمدن حردانی

پس از هفته ها جنجال بالاخره انتقالی که هواداران استقلال منتظر آن بودند شکل گرفت و تصویر مصطفی آجورلو با تی شرت استقلال در کنار صالح حردانی در رسانه های رسمی این باشگاه منتشر شد.

ماجرای پیوستن حردانی 23 ساله به استقلال البته مربوط به امروز و دیروز نیست. اولین باری که فرهاد مجیدی به جذب این بازیکن از فولاد علاقه نشان داد به نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم بازگشت. حردانی زمانی که مثل امروز ستاره معروفی نبود اما با بازی های درخشان فصل گذشته خود در فولاد و قهرمانی در جام حذفی با این تیم چشم سرمربی استقلال را به خود خیره کرد.

در آن زمان کارکنان استقلال برای جلب رضایت حردانی از باشگاه فولاد تلاش کردند و رایزنی هایی را انجام دادند اما با وجود اقدامات انجام شده، این انتقال انجام نشد و حردانی در فولاد ماند. چند هفته قبل و بعد از بازی فولاد و پیکان تهران و درست زمانی که حردانی مرتکب اشتباه عجیبی شد و پیکان را در اهواز به تساوی کشاند، جواد نکونام با انتقاد از عملکرد این بازیکن اعلام کرد که از سوی تیم های دیگر پیشنهاد شده است. اثیری و خارج از تمرکز

همین مصاحبه بار دیگر با ورود حردانی به استقلال در اوج فصل رسوایی ایجاد کرد و با فرا رسیدن نقل و انتقالات زمستانی مشخص شد که این زمزمه ها بیهوده نبوده است.

سرانجام کارمندان استقلال پس از هفته ها بحث و گفتگو موفق شدند در ازای انتقال عارف آقاسی و آرش رضاوند، سرمربی مورد علاقه خود را به تیم خود بیاورند. حردانی که شب گذشته حضورش در استقلال قطعی شد، امروز پس از مذاکرات نهایی با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد 2.5 ساله خود را برای پوشیدن آبی های رسمی امضا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید