اتفاق بدی که بعد از قهرمانی برای سرمربی سرخ ها افتاد

اتفاق بدی که بعد از قهرمانی برای سرمربی سرخ ها افتاد

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 3-1 این تیم مقابل دورتموند و دهمین قهرمانی متوالی بوندسلیگا بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت: «این فصل برای من آسان نبود. پیروزی در این مسابقه و قهرمانی برای من بسیار مهم بود و به همین دلیل بسیار خوشحالم. دوش آخر مسابقه هم حس خوبی داشت اما واقعا سرد بود. من هنوز از سرما می لرزم.

ناگلزمن که اولین فصل خود را روی نیمکت بایرن سپری می کند، افزود: می دانم که می توانم بهتر از این کار کنم. سبک کارم را حفظ می کنم اما باید با توجه به شرایط تیم تغییراتی ایجاد کنم. با این حال، اصول عملیات مانند قبل خواهد بود. در فصل بعدی بیشتر روی این اصول کار خواهیم کرد و تاکتیک های جدید و در حال تغییر را کاهش خواهیم داد.»

سرمربی 34 ساله بایرن افزود: هفته بسیار تلخی را پشت سر گذاشتیم (با هدف شکست ویارئال و حذف از لیگ قهرمانان). در نیم فصل اول ما اغلب بازی های خوبی انجام دادیم و گل های زیادی به ثمر رساندیم. در نیم فصل دوم اما فراز و نشیب هایی داشتیم. امروز اما بازیکنان من تمام شده اند. به طور کلی، ما در این فصل در لیگ خیلی کارها را درست انجام دادیم.»

ناگلزمن درباره سخت ترین لحظات اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ گفت: بازی مقابل مک گلادباخ که به دلیل کووید در خانه بودم، واقعا برای من سخت بود. حذف از لیگ قهرمانان با شرایطی که می دانید واقعا تلخ بود. اگر 10 بار مقابل ویارئال بازی کنیم، به طور معمول 9 برنده می‌شویم، اما گلزنی به این شکل در بازی برگشت واقعاً دردناک بود زیرا برنامه‌های بزرگی برای لیگ قهرمانان داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید