ورمسیار: اتفاق بدی در استقلال افتاد

صادق ورمسیار در خصوص صعود حساس استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: همیشه شاهد حذف تیم های بزرگ و معتبر دنیا در جام حذفی هستیم. در فوتبال ما بارها پیش آمده که تیم های ضعیف موفق به قهرمانی در لیگ برتر شده و شگفتی ساز شوند و دیدیم که تیم هواداران تهرانی که در لیگ برتر بازی می کند مقابل یک تیم ماهشهری بی نام و نشان حذف شد. استقلال نیز تا دقایق پایانی مغلوب نود ارومیه بود اما این تیم با کسب تجربه موفق شد تیم بی ادعای نود ارومیه را حذف کند.

وی در خصوص تغییرات زیاد در ترکیب استقلال گفت: آبی پوشان فکر می کردند به راحتی می توانند 90 ارومیه را شکست دهند و به دور بعد صعود کنند اما بازیکنان و ارومیه ای با انگیزه تلاش زیادی کردند تا پیروز شوند. یک بار دروازه استقلال را باز کردند و به مرز حذف آبی ها رسیدند. استقلال تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت. به گفته وی سرمربی این تیم 7 نفر را آزاد کرد تا بازیکنان اصلی خود مصدوم نشود اما بازیکنان ذخیره نتوانستند به راحتی نود ارومی را شکست دهند و بازی به تساوی کشیده شد.

مدافع سابق استقلال خاطرنشان کرد: سرمربی آبی پوشان مقابل نود ارومی دست به کار عجیبی زد. 7 بازیکن تاثیرگذار به دلیل مصدومیت به دلیل تنش مسابقات از زمین مسابقه کنار گذاشته شدند. هنوز در ابتدای لیگ هستیم و نگرانی بابت مصدومیت عجیب است. این بازیکنان باید بازی های زیادی را پشت سر بگذارند و اگر از نظر بدنی سالم باشند و دوران بدنسازی موفقی داشته باشند، قطعا این اتفاق نمی افتد.

صادق ورمسیار ادامه داد: معتقدم مجیدی حریف خود را دست کم گرفت و فکر می کرد به راحتی پیروز می شود و همین غرور باعث شد استقلال روز سختی را مقابل نود ارومیه پشت سر بگذارد و بتواند به سختی راهی مرحله بعد شود.

مدافع سابق استقلال درباره فاصله بازیکنان اصلی با نیمکت گفت: این اتفاق برای استقلال بد است. ذخیره ها در حد بازیکنان اصلی نیستند و این ممکن است در آینده برای استقلال دردسرساز شود. استقلال در ابتدای نیمه دوم فقط از جناحین شروع به ارسال کرد که در نهایت موفق شد در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه حریف کند. کادر فنی استقلال باید تجربه زیادی از این بازی کسب کند و برای اینکه دوباره گرفتار تاکتیک های دفاعی نشود باید راه حلی بیابد که در صورت تکرار این اتفاق راهی برای نفوذ به خط دفاع حریف بیابد.

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال مقابل شاه هودرو در هفته یازدهم لیگ برتر که در مشهد برگزار می شود، گفت: آبی ها اگر بخواهند شهرهدی را دست کم بگیرند و این تیم را بازنده بدانند به سرنوشت ارومیه دچار می شوند. باز هم می گوید: “شهر ماشینی تیمی نیست که بتوان به راحتی شکست داد. آنها شرایط خوبی ندارند، اما قطعا با تمام وجود مقابل استقلال بازی خواهند کرد تا از این وضعیت خارج شوند. سرمربی استقلال به همراه همکارانش باید آنالیز خوبی از استقلال داشته باشید. نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی شناسایی کنید تا بتواند از آنجا به تیم ضربه بزند و برای ادامه برتری خود در لیگ به یک پیروزی دیگر دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید