اتفاق بدی در پرسپولیس افتاد که یحیی گل محمدی هم آن را تایید کرد

اتفاق بدی در پرسپولیس افتاد که یحیی گل محمدی هم آن را تایید کرد

تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای دیدار مقابل فجسپاسی شیراز آماده می کند اما یحیی گل محمدی با وجود مصدومیت چهار بازیکنش همچنان نمی تواند از منوچهر صفروف و وحدت حنانف استفاده کند.

تاجیک های صوفیه پس از توافق این باشگاه با گابریل کالدرون و دریافت کارت بازی، با سرخپوشان قرارداد بستند، اما بلاتکلیفی در مورد مجوز باشگاه برای امضای قرارداد باعث شد محمدی نتواند در سه دیدار اخیر از صفروف استفاده کند. .

حالا که وضعیت حنانوف بهتر شده، یحیی گل محمدی خبر باشگاه محکوم به شکست پرسپولیس در پرونده کریستین اوساگونا و بسته شدن پنجره سرخپوشان را تایید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز خود پیش از دیدار با فجسپاسی شیراز در پاسخ به اینکه چرا از تاجیک ها در این تیم استفاده نمی کند، گفت: می ترسم از حنانوف و صفروف استفاده کنم چون هنوز جواب قطعی به ما نداده اند. در مورد استفاده قانونی آنها

وی ادامه داد: خود باشگاه هم در این مورد تردید دارد که بتوانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. ما از استفاده می ترسیم و حریفان گلایه می کنند و بازی ها سه بر صفر به ضرر ما می شود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می خواهیم بررسی کند و پاسخ صحیح را بدهد. سازمان لیگ گفت اول باید پول اوساگونا را پرداخت کنیم.

اما پس از انتشار این خبر، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هیچ نامه محرومیتی دریافت نکرده و این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد صفروف و هنانوف ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید