اتفاق تلخ برای فرهاد گامی

اتفاق تلخ برای فرهاد گامی

یکی از بهترین نسل های تاریخ والیبال ایران از سال 1390 کار خود را آغاز کرد. جایی که خولیو ولاسکو بزرگ هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفت و این آغازی بود تا بتوانیم در چند سال آینده خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم های دنیای توپ و تور ثابت کنیم.

اما نسل طلایی والیبال ایران را ستارگانی تشکیل می دادند که هر کدام توانایی های خارق العاده ای داشتند. یکی از این بازیکنان فرهاد قائمی بود که چند سالی پیوسته و با ثباتی استثنایی در تیم ملی والیبال ایران درخشید. ستاره والیبال ایران در تورنمنت های مختلف به قدری عملکرد بی نظیری داشت که حتی ویدئوهای مربوط به سبک خاص سرویس او در برخی تیزرهای فدراسیون جهانی به چشم می خورد.

اما در روزهای اخیر تصاویر تلخی از این والیبالیست سابق ایران منتشر شده است. گامی که در فصل جدید به تیم سپاهان پیوست، پس از تعلیق جریمه سنگینی که برایش در نظر گرفته شده بود، در هفته اول برای زردپوشان اصفهانی به میدان آمد.

در حالی که سپاهان موفق شد در دیدار هفته اول با برتری 3 بر صفر کپر رفسنجان به پیروزی برسد، فرهاد گامی در پایان بازی روی زمین نشست و اشک ریخت.

در ابتدا مشخص نشد که دلیل گریه های فرهاد گامی چیست، اما بعدا مشخص شد که ستاره والیبال ایران به دلیل حال بد پدرش به شدت ناراحت بوده و اشک از چشمانش سرازیر شده است. با این حال پیگیری های ما نشان می دهد دقایقی قبل از شروع بازی سپاهان و رفسنجان به قائمی خبر وخامت حال پدرش داده شد اما شرایط به گونه ای بود که او به دلیل کمبود وقت در محل حاضر شد. بلافاصله به گنبد نمی رسد. در واقع قائمی پس از پایان بازی طاقت نیاورد و با حالتی دردناک و اشک در چشمانش به زمین افتاد.

متاسفانه با خبر شدیم که فرهاد گیمی پدرش را از دست داده است. این اتفاق تلخ و دردناکی است که قطعا پذیرفتن آن برای فرهاد گیمی سخت است اما امیدواریم از پس این چالش سخت و باورنکردنی بربیاید هر چند کار آسانی نخواهد بود.

روزنو این ضایعه تلخ را به فرهاد گیمی تسلیت می گوید و برای او و خانواده اش صبر و شکیبایی می طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید