اتفاق خوبی برای پرسپولیس در آستانه دربی

اتفاق خوبی برای پرسپولیس در آستانه دربی

پرسپولیس در حالی به مصاف مس کرمان رفت که قرمزها برای این دیدار 3 بازیکن اخطار و محروم داشتند. قرمزها در کرمان با نتیجه 3 بر 1 مس را شکست دادند و هیچ یک از بازیکنان آن تیم برای دربی بسیار حساس هفته آینده کارت زرد دریافت نکردند.

شاید هیچکس باورش نشود، اما سروش رفیعی، هافبک و طراح فوق العاده پرسپولیس، بیشترین کارت زرد را در این فصل دریافت کرده که در نوع خود کمی عجیب است. سوروس که یک بار 4 کارت دریافت کرده و یک بازی را برای تیمش از دست داده، در حال حاضر 2 کارت زرد دارد و در صورت دریافت کارت زرد مجازات می شود.

سوروس در بازی با مس نیز مانند چند دیدار اخیر پرسپولیس وارد ترکیب اصلی شد و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. رفیعی که یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بود یکی دو اشتباه کرد و شانس آورد که داور به او کارت زرد نداد و رفیعی می تواند در دربی پیش رو به تیمش کمک کند. نکته جالب ماجرا این است که سروش در نیم فصل اول در همان بازی مقابل مس کرمان 3 کارت زرد دریافت کرد و اگر در آن مسابقه کارت زرد دریافت می کرد، اولین بازی دربی را از دست می داد. در این بازی شماره 7 محبوب سرخ ها یک پاس گل 3 امتیازی به شیخ دیاباته داد و زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

سوروس در اولین بازی مقابل مس روی بازیکنان حریف خطا کرد و حتی به گفته کارشناسان می توانست اخطار هم دریافت کند. اما رفیعی در این بازی کارت نگرفت و به نوعی گم شد. حالا اتفاقات بازی خارج از خانه برای سوروس تکرار شد و رفیعی در حالی که در آستانه محرومیت بود کارتی دریافت نکرد و می تواند بدون مشکل پرسپولیس را در دربی همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید