ادامه غیبت ستاره استقلال مشکوک شده است

ادامه غیبت ستاره استقلال مشکوک شده است

عارف غلامی پس از هفته ها مصدومیت همچنان نمی تواند این تیم را در دیدارهای استقلال همراهی کند.

مدافع شمالی استقلال که بین هفته های هفتم تا نهم به دلیل فعالیت های سایبری با تنبیه باشگاه استقلال از تمرین محروم شده بود و پس از تعهد کتبی (به باشگاه) مبنی بر فعالیت های سایبری خود، بازی مقابل فولاد را از دست داد مججی به آن تیم بازگشت. تمرین و از هفته نهم دوباره مقابل ذوب آچان در قلب خط دفاعی بازی کرد.

حالا باز هم این بازیکن (بعد از تعطیلات جام جهانی) همیشه به عنوان بازیکن مصدوم در بازی های استقلال حضور ندارد. پس از نتایج و اتفاقات بازی های گذشته در بحث دفاع و اشتباهات سیاوش یزدانی، غلامی که در تاریخ 19 آذر بار دیگر متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد، بار دیگر مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت.

هواداران استقلال در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی با اشاره به مشکل مصدومیت عارف گلمی از کادر پزشکی این باشگاه پرسیدند که چرا مصدومیت او را شفاف توضیح نمی دهند!

هواداران این تیم توضیح دادند که با اشاره به زمان ریاست دکتر امین نوروزی در کادر پزشکی استقلال، زمانی که دکتر نوروزی و دکتر ستوده در کادر پزشکی استقلال حضور داشتند، علت مصدومیت بازیکنان را به تفصیل توضیح دادند. ، زمان حضورشان برای تمرین و مسابقات اما موضوع ادامه غیبت دار عارف غلامی در رقابت های استقلال بدون هیچ توضیحی مشکوک است!

هواداران استقلال که به شدت به عملکرد سیاوش یزدانی معترض هستند، با اشاره به وضعیت بد خط دفاعی این تیم در صورتی که گلامی در زمان مصدومیت مشکلی نداشته باشد، از مدیران باشگاه خواسته اند تا شرایط را فراهم کنند. بازگشت او به تیم اصلی تا استقلال بیشتر در فاز دفاعی بازی کند

لازم به ذکر است؛ محمدحسین مرادمان نیز به دلیل مصدومیت نمی تواند استقلال را در دیدارهای این هفته ها همراهی کند و سیاوش یزدانی و سیلوا زوج دفاع وسط تشکیل دادند.

دیدگاهتان را بنویسید