ادعای عجیب ستاره آبی پس از مصدومیت شدید

ادعای عجیب ستاره آبی پس از مصدومیت شدید

یونس شاکری درباره مصدومیتی که در نیم فصل با آن مواجه بود، گفت: در اوج تمریناتم بودم و متاسفانه مصدوم شدم و برای هر بازیکنی اتفاق سخت و دردناکی است. دو ماه از عمل من می گذرد و تمام هدفم این است که روند بهبودی را طی کنم و قوی تر از قبل برگردم.

وی افزود: در ابتدا مقابله با این مصدومیت برایم بسیار سخت بود و حتی می خواستم از فوتبال خداحافظی کنم. خیلی درد داشتم و می خواستم از شدت غمم خداحافظی کنم اما کم کم از نظر روحی بهبود یافتم. هنوز فکر می کنم اگر فوتبال بازی نکنم دیوانه می شوم و دوست دارم هر چه زودتر برگردم.

شاکری با تمجید از باشگاه گل گهر گفت: برخورد باشگاه با من بسیار خوب بود و حتی مدتی پیش قراردادم را تمدید کرد. همچنین باید از امیرخان کالانوی، بازیکنان و سایر اعضای تیم تشکر کنم که به خوبی از من حمایت کردند. در این مدت باشگاه هزینه درمان من را به طور کامل پرداخت کرد و حتی به من پاداش دادند. انگیزه زیادی برای جبران غیبتم بعد از بازگشت به میادین دارم.

مهاجم گل گهر در پاسخ به این سوال که آیا گل گهر می تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: اگر هفت امتیاز را برگردانند قطعا گل گهر مدعی خواهد شد. من شنیده ام که 99 درصد حکم عوض می شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید