ماجرای مصدومیت شدید و عجیب استقلال و فرهاد مجیدی

ماجرای مصدومیت شدید و عجیب استقلال و فرهاد مجیدی

محمدحسین مرادمند با ترافیک زیاد جایگاه محکمی در خط دفاعی استقلال گرفت. در دفاع 30 نفره هم اکنون با سیاوس یزدانی و دانشگر بازی می کند. آخرین سخنرانی او را در ادامه بخوانید:

ظاهرا به دلیل مصدومیت جزئی دو روز با تیم تمرین نکردی. الان حالت چطوره؟

بله، به خاطر شرایط زمین تمرین کردم اما خدا را شکر اتفاقی نیفتاد. چند قلو روی پاهایم داشتم. به گفته برخی از پزشکان، دو روز است که تمرین نکرده ام، اما به نظرم مشکل بزرگی نیست. البته با توجه به تعطیلی لیگ نباید عجله کنم.

در بازی با فجرسپاسی بازیکن این تیم با ضربه ای خطرناک به سر شما زد. آیا آسیب جدی ندیده اید؟

ضربه عمدی نبود اما خوب پیش رفت. اگر ضربه کمی قوی‌تر بود، دیگر نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم. ضربه مستقیم به چشمم خورد اما خوشبختانه مشکلی نداشتم.

داور واکنش خاصی به این صحنه نشان نداد. در کل نظر شما در مورد داوری مسابقه چیست؟

متاسفانه در این دیدار داور گل سالم ما را آفساید گرفت. گلی که ارسلان مطهری در پاس من زد. این گل اصلا آفساید نبود و اگر قبول می شد می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. داور جوان و با پتانسیل خوبی بود اما نباید داوری چنین بازی های بزرگی را به این زودی ها به داوران جوان داد که اگر اشتباه کردند بسوزند. داوران جوان باید در طول زمان و با قضاوت بازی های آسان تر، قضاوت های بزرگی داشته باشند. تصمیم گیرندگان باید مراقب باشند که یکباره بازی های سنگین را به آنها ندهند. به نظر من آزمایش این داوران جوان در مسابقات بزرگ تیم های پایتخت اشتباه است.

نظرت در مورد 4 بازی اولی که در لیگ انجام دادی چیست؟

خدا را شکر توانستیم از این 40 بازی 101 امتیاز بگیریم. ما خیلی تلاش کردیم. البته به چیزی که می خواستیم نرسیدیم چون در آخرین دیداری که با تساوی به پایان رسیدیم نتیجه ناعادلانه بود. هم داوری و هم زمین نامناسب تاثیر زیادی در بازی ما داشت. هیچ کاری نمی توانستیم در مورد آن انجام دهیم. می خواستیم بازی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم اما موفق نشدیم. متاسفانه در آخرین لحظه به گل رسیدیم.

در آن دقایق بازی را ترک نکردی؟

نه به این شکل، بلکه در مسابقات بعدی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

با وجود نتایج عالی هنوز خیلی ها می گویند استقلال خوب بازی نمی کند. روزبه چسمی از آنها پرسیده بود که کدام تیم خوش تیپ بازی می کند. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

من هم جواب روزبه چشمی را دارم. وقتی تیم ها را مقابل خود می بینیم این احساس را دارم که داریم فوتبال زیبایی بازی می کنیم. با این حال معتقدم در فوتبال ایران تیم ها از هفته دهم زیبا و روان بازی می کنند. فکر می کنم بازی ما بهتر و تهاجمی تر از خیلی از تیم ها است. آمار هم همین را می گوید. حالا شیطنت برخی رسانه ها را کنار بگذارید. کسانی که در آمار فنی کار می کنند عملکرد ما را قبول دارند و نظر مثبت دارند.

از وضعیت خود در 4 بازی اخیر بگویید.

خدا را شکر؛ من همیشه تمام تلاشم را می کنم. به هر حال، فوتبال است، و گاهی اوقات آن چیزی نیست که از خودتان انتظار دارید. اما من سعی می کنم به چیزهای خوب برسم. خوشبختانه امسال در موقعیت و سیستمی که بازی می کنم خیلی خوب قرار گرفته ام و برایم راحت تر است. وقتی بازی‌هایم را آنالیز می‌کنم، امسال در این پست راحت‌تر می‌توانم به نیازهای مربی در زمین پی ببرم. من این را کاملا درک می کنم. خوشبختانه با بال ها به تفاهم متقابل رسیدیم.

پس آیا می توانید بگویید که از عملکرد خود راضی هستید؟

روز مرگ زمانی است که انسان از خودش راضی باشد. هر روز بیشتر تمرین می کنم تا بهتر شوم.

آیا در بین بازیکنان استقلال این احساس وجود دارد که امسال می توانید قهرمان شوید؟

ما 100 درصد حس قهرمانی داریم. ما خودمان بیشتر از هواداران ناراحتیم، هر بازی 30 امتیاز نمی گیریم.

آیا هدف خاصی دارید؟

هدفم دعوت به تیم ملی است. با توجه به لیست اخیر باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. تمام تلاشم را می کنم تا سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که من را به تیم ملی دعوت کند. من دو بار به تیم ملی دعوت شده ام، یک بار توسط ویلموتس و یک بار توسط خود اسکوچیچ.

فکر می کنی تعطیلی 2 هفته ای لیگ به ضرر استقلال بود یا به نفع؟

نمی خواهم بهانه بیاورم اما معتقدم لیگ نباید تعطیل شود. وقتی تیم ها به شرایط ایده آل می رسند بلافاصله لیگ تعطیل می شود و از شرایط خوب خود دور می شوند که خوب نیست. کارشناسان هم همین را می گویند و معتقدند لیگ تضعیف خواهد شد. علاوه بر این، تعداد مصدومان نیز در حال افزایش است. در کل اگر بخواهیم علمی نظر بدهیم تعطیلی لیگ خوب نیست اما در نهایت فیفادی و بازی های ملی و … است.

دیدگاهتان را بنویسید