تصمیم عجیب فرهاد مجیدی و ماجرای هیجانی عصبانی بزرگ

تصمیم عجیب فرهاد مجیدی و ماجرای هیجانی عصبانی بزرگ

به نظر می رسد رشید مظاهری دیگر شانسی برای پیوستن به استقلال ندارد. مدافع باتجربه آبی ها برای یازدهمین بازی متوالی جایی در لیست فرهاد مجیدی ندارد و باید مانند گذشته دیدارهای تیمش را از خانه تماشا کند.

فرهاد مجیدی برای انتخاب لیست آبی دیدار فردا تصمیم گرفت روی نام رشید مظاهری، بابک مرادی، فردین رباط، متین کریم زاده و محمدرضا آزادی خط قرمز بکشد. بازیکنانی که شایعه جدایی آنها در نیم فصل بالا گرفته و نمی توانند در دیدار فردا حضور پیدا کنند.

در همین حال بابک مرادی با انتشار مطلبی به خبر حذفش از لیست استقلال واکنش نشان داد. در حالی که این بازیکن در آخرین بازی مقابل آلومینیوم به میدان می رفت و به نظر می رسید ماجرای خراش های این بازیکن به پایان رسیده است، اما او همچنان در بازی فردا جایی در لیست تیم ندارد.

مرادی این ماجرای عجیب را منتشر کرد و آن را گناه خواند. او با انتشار عکسی از دوران کودکی خود با پیراهن استقلال نوشت: «عاشق پنالتی دارد، من هم جریمه دادم. پسرم استگل، مرا ببخش که نتوانستم.

این بازیکن با انتشار این ماجرا از عدم حضورش در لیست تیم های بازی فردا ابراز ناراحتی کرد و باید دید در نقل و انتقالات زمستانی در جمع شاگردان مجیدی باقی می ماند یا اتفاق دیگری رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید