گلایه ستاره عصبانی استقلال از فرهاد مجیدی

گلایه ستاره عصبانی استقلال از فرهاد مجیدی

احمد موسوی که پس از گذراندن یک فصل نسبتا خوب در استقلال با یک مازاد در لیست فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم قرار گرفت، در بخشی از گفتگوی نوروزی خود درباره اتفاقاتی که برایش در این تیم رخ داد، صحبت کرد.

موسوی در ابتدای صحبت های خود گفت: در فصلی که به استقلال پیوستم با وجود پیشنهاداتی که داشتم آمدم. وقتی استقلالی ها سراغ بازیکنی می آمدند قطعا پیشنهادات زیادی برای آن بازیکن وجود داشت اما من می خواستم استقلال را بپوشم. طبق نظر کارشناسان و آمار، عملکرد خوبی هم در این تیم داشتم.

وی در پاسخ به این سوال مجری که دلیل جدایی اش از آبی ها چیست، گفت: نمی خواهم وارد یک سری سوالات شوم. الان استقلال در راه موفقیت است و نمی خواهم مسائل شخصی ام را مطرح کنم. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به اهدافش و قهرمانی برسه، چون قبل از اینکه بازیکن استقلال بشیم طرفدارشون بودیم. از صمیم قلب برایشان آرزوی موفقیت دارم.

موسوی ادامه داد: تا بازی های آسیایی در استقلال همه چیز خوب بود. در این مسابقات مشکلی پیش آمد که با خود آقای فرهاد صحبت کردیم. آنجا در بازی با الدحیل مصدوم شدم و پاشنه پایم به شدت به زمین اصابت کرد و مصدومیتم نیز رگ به رگ شدن پاشنه پا بود و واقعاً نمی توانستم به راحتی بدوم. بقیه مسابقات را با مصدومیت انجام دادم و سرمربی هم آنجا بود. از بازی های آسیایی برگشتیم و وقتی برگشتیم وریا مصدوم بود و سرمربی خالی بود. دو بازی با ذوب آهن در جام حذفی و لیگ داشتیم و گفتم شرایط همین است اما اگر به من نیاز دارید با درد و آمپول بازی می کنم. با درد این مسیر را ادامه دادم و در یک مقطع نتوانستم ادامه دهم و می خواستم برگردم و شرایط رو به بهبود بود و مشکل تاج دوباره ظاهر شد و فصل تمام شد.

موسوی سپس با انتقاد از زمانی که کادرفنی آن را غیرضروری اعلام کرد، گفت: ما در پیش فصل برای بازی برای الهلال رفتیم و اتفاقی افتاد که با توجه به مسیری که استقلال طی می کند نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. نمی‌خواهم اینطور بروم.» «بعضی از مشکلات فوتبال دست خودم نیست و من افتخار می‌کردم که در استقلال بودم، اما اگر 3-4 روز همچین اتفاقی برای شما بیفتد چه می‌کنید. قبل از شروع لیگ؟حتی به تقسیم یک درصدی هم فکر نمی کردم.بعضی مسائل دست من نبود؛ عده ای ناخواسته نفهمیدند و فکر کردند دنبال پول و غرامت هستم.حالا آقای آجورلو و باشگاه کارکنان می توانند شهادت دهند که من هنوز هزار تن دریافت نکرده ام نه سال گذشته و نه در این فصل هیچ غرامت یا ادعایی دریافت نکرده ام و حتی در این مورد تماس نگرفته ام به جدایی یک فوتبالیست حرفه ای از یک فوتبالیست چند ساله فکر نکرده ام. قرارداد سه روز قبل از شروع قهرمانی تیمش را ترک نخواهد کرد در غیر این صورت این اتفاق افتاد و من سلیقه سرمربی را رعایت کردم و به نظر او احترام می گذارم.

او در پایان گفت: درست است که فوتبال حرفه ای است، اما شما برای من مثال بزنید که چگونه اتفاق می افتد. من می گویم این سلیقه سرمربی بود و فرقی نمی کند اما دوست دارم طبق قانون اعلام شود. من بارها با سرمربی تیم صحبت کردم و گفتم اگر مشکل یا بحث فنی پیش می آید، صحبت کنیم و آن را حل کنیم اما پاسخی دریافت نکردم. به همین دلیل است که من نمی خواهم اکنون این سؤال را باز کنم. استقلال در مسیر بسیار خوبی قرار دارد و دوست دارم به هدفم برسم. این واقعا شعاری نیست و افتخار پوشیدن این لباس برای من خیلی ارزش داشت و هیچ چیز دیگری برایم ارزشی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید