فرهاد مجیدی از این اتفاق بسیار عصبانی است

فرهاد مجیدی از این اتفاق بسیار عصبانی است

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بیشتر باشگاه ها به دنبال نامزدی برای تیم خود هستند اما به پیکانی ها تبریک می گویم که فصل را با جمعی از بازیکنان جوان آغاز کردند. برای حسینی که تیمش عملکرد خوبی داشت. پیکان های جام حذفی ما را نگران کرد و بازی سختی با آنها داریم. نه تنها بازی فردا، بلکه هر هفت دیداری که تا پایان قهرمانی باقی مانده برای ما سخت است و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه دلخواه انجام دهید.

وی با بیان اینکه پس از انتخاب بهترین مربی سال برای تیمش آرزوی زمین تمرینی خوبی داشت، تصریح کرد: ابتدا باید از بازیکنان و همکارانم گابریله پین، صالح مصطفوی، بهزاد نوشادی، بهزاد گلمپور، فرزاد مجیدی و مرتضایی تشکر کنم. به من کمک کرد. وضعیت زمین تمرین استقلال چیزی بود که باید قبل از شروع فصل به آن فکر می کردند اما متاسفانه نشد. شاید باورتان نشود. از زمانی که آقای آجورلو آمده اند بیش از 10 زمین دیده ایم. زمین مساعد نیاز به زمان برای بهبود دارد. وقت انتظار نداشتیم و مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعا خنده داره دو سه زمین خوب پیدا کردیم و متوجه شدیم که تیم های شهرستانی آنجا تمرین می کنند. تیم های شهرستانی با دو استادیوم در اینجا تمرین می کنند اما تیم پایتخت زمین تمرین ندارد.

سرمربی استقلال در ادامه با انتقاد از نبود زمین تمرینی در تهران گفت: باورم نمی شود به تیم های دیگر اجازه تمرین در اینجا بدهند. با این شرایط حق تیم های تهرانی پایمال می شود. دو سه قطعه خوب پیدا کردیم که متأسفانه تیم های صنعتی با اجاره های بالا تصرف کردند. شرایط زمین انقلاب کمی بهتر است اما زمین آرارات شرایط تمرینی ندارد و من شرمنده بازیکنانم هستم. به اصطلاح نمی خواهیم گله کنیم اما زمین تمرین خوبی نداشتیم. باشگاه تمام تلاش خود را می کند، اما ما زمین خوبی نداریم. برای فصل بعد فکر می کنم مشکلی نداریم چون زمین اردوی مرحوم حجازی در حال آماده شدن است. در تهران تیم های صنعتی جایگاه خوبی کسب کرده اند. مثل این است که استقلال به سیرجان رفته و آنجا تمرین می کند. این وضعیت مسخره است. دو زمین خوب داریم که متأسفانه تیم های شهرستانی آن ها را گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید