فرهاد مجیدی ستاره عصبانی تیم ساپینتو را متوقف می کند؟

فرهاد مجیدی ستاره عصبانی تیم ساپینتو را متوقف می کند؟

دروازه بان باتجربه فوتبال ایران که در نیم فصل اول لیگ برتر به پیکان رفت، چهارمین بازی خود را مقابل استقلال انجام خواهد داد. تقابل رشید مظاهری با استقلال یک اتفاق ویژه برای این دروازه بان است.

گلر شماره 36 خودروسازان که در 3 بازی اخیر این تیم دو کلین شیت به ثبت رسانده است، انگیزه زیادی برای رویارویی با استقلال دارد. او که دوران پرفراز و نشیبی را در استقلال پشت سر گذاشت و در نهایت ناامید از جمع آبی ها جدا شد، در اولین بازی فصل با پیراهن سپاهان به مصاف استقلال رفت اما حالا انگیزه خاصی برای دیدار هفته بیستم دارد.

رشید بارها با پیراهن تیم هایی مانند تراکتور، ذوب آهن و سپاهان به مصاف استقلال رفته است اما بازی با پیراهن پیکان مقابل استقلال برای او روز متفاوتی است. مظاهری اگرچه این روزها کاملاً از حاشیه ها دور شده و در سکوت و ناآگاهی به فوتبال پرداخته است، اما بدون شک روحیه خوبی دارد تا یک کلین شیت دیگر مقابل استقلال داشته باشد.

مظاهری با روحیه بالایی در تمرینات پیکان شرکت کرد و امیدوار است عملکرد خوب خود در دیدارهای گذشته را تکرار کند و برای تیمش مثمر ثمر باشد. او در دیدار فردا مقابل استقلال از هیچ تلاشی برای نشان دادن توانایی های فنی خود دریغ نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید