فرصت محرومیت شدید استقلال و فرهاد مجیدی

فرصت محرومیت شدید استقلال و فرهاد مجیدی

استقلال به دنبال تقویت خط هافبک خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی است و در حال مذاکره با چند گزینه خارجی است که هیچ کدام محقق نشده است.

یکی از این بازیکنان فوتبالیست برزیلی تیم فوتبال برزیل نائوچیکو ژان کارلوس بود که مذاکرات جدی و فشرده ای بین طرفین داشت اما در نهایت به دلیل رضایت زیاد این بازیکن استقلالی ها موفق به جذب او نشدند.

شب گذشته در دیدار برگشت فینال جام منطقه ای برزیل به نام پرنامبوکانو، تیم فوتبال ناوسیکو به مصاف رترو رفت که موفق شد شکست یک بر صفر در اولین دیدار را جبران کند و با ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی این تیم پیروز شود. آهسته تر

البته این پیروزی برای نائوسیکو آسان نبود و آنها در دقیقه 23 بازی با اخراج ژان کارلوس به 10 نفر کاهش یافتند. بازیکنی که پس از VAR کارت قرمز مستقیم دریافت کرده بود وارد صحنه مورد مناقشه شد و بازی توسط داور بررسی شد.

در این صحنه ژان کارلوس با آرنج حریف به صورت بازیکن حریف ضربه زد و دبورا سیسیلیا داور این دیدار پس از بررسی صحنه، نائوسیکو هافبک خلاق را با کارت قرمز اخراج کرد.

پس از این اتفاق ژان کارلوس به سمت داور مسابقه حمله کرد و دبورا سیسیلیا نیز برای دفاع از خود ضربه ای به سینه کارلوس زد که با دخالت داوران و سایر بازیکنان دو تیم به پایان رسید.

پس از اتفاقات شب گذشته، گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال حذف شدید ژان کارلوس وجود دارد. دبورا سیسیلیا در گزارش پس از بازی خود نوشت که بازیکن ناوسیکو قصد حمله و مصدومیت او را داشته است. این مشکل توسط ژان کارلوس در ویدئویی در اینستاگرام تکذیب شد.

از آنجایی که نائوچیکو در سری B برزیل حضور دارد و یکی از مدعیان صعود به سری آ خواهد بود، بسیاری از هواداران رقیب این تیم خواهان محرومیت شش ماهه ژان کارلوس برای همراهی نائوسیکو شده اند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است باشگاه مجبور شود هافبک خود را بفروشد و باشگاه هایی که می خواهند آن را به خدمت بگیرند، دوباره برای خرید آن تلاش خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید