ادعای پرسپولیس بر پیمان بیرانوند/علیرضا بیرانوند چگونه به پایان رسید؟

روز جدید :

ادعای پرسپولیس بر پیمان بیرانوند/علیرضا بیرانوند چگونه به پایان رسید؟

عضو کمیته حقوقی و وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند درخواست فسخ یکطرفه قرارداد 1185 و الحاقیه آن را نداشته است. این فسخ غیرموجه است و آنها مشمول اختیارات انضباطی و مقررات تعیین وضعیت فوتبال خواهند بود.

هدایتی در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرارداد آقای بیرانوند به شماره 1185 در ابتدای فصل 92-1381 و به مدت دو فصل منعقد شد. . به این ترتیب فوتبال ایران تا پایان فصل پیش رو اعتبار داشت. این قرارداد بند فسخ نداشت.

وی ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری (1403) الحاقی به این معاهده اضافه شد. بر این اساس باشگاه متعهد شد مطالبات خود را طبق قرارداد 1185 تا 15 روز پس از پایان فصل رقابتی پرداخت کند. بر اساس گزارش معاونت محترم امور مالی کلیه مطالبات ایشان نسبت به قرارداد 1185 اعم از اصل قرارداد و پاداش و امتیازات (اختیارات) کاملاً تأمین و پرداخت شده است و نسبت به قرارداد 1185 هیچگونه ادعایی ندارد. از باشگاه پرسپولیس

اما در تاریخ امروز 9 خرداد 1403 با استناد به سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد 1185 را به صورت یکطرفه فسخ و جهت و دلیل این اقدام را عدم وصول مطالبات مربوط به قرارداد مذکور اعلام کرد در حالی که طبق گزارش معاونت مالی، علیرضا بیرانوند از قرارداد 1185 مطالبه ای ندارد.

وکیل باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: بنابراین فسخ یکطرفه قرارداد وی (1185) بی اساس تلقی می شود و استفاده از ظرفیت آیین نامه ها و قوانین انضباطی فوتبال برای تعیین وضعیت پس از تصمیم مدیران باشگاه. قابل اجرا خواهد بود. به او بود