اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از اواسط اسفند ماه آغاز می شود/ ثروت ما به اندازه تیم آزاد نیست.

ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801085

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نمی توان از یک تیم برای مسابقات 2022 استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد بنا در جریان مسابقات مقدماتی جام تهتی در سالن هفت تایر تهران گفت: بر اساس روندی که از قبل انجام شده مسابقات قهرمانی کشور را در زاهدان برگزار کردیم و هم اکنون مرحله دوم انتخابی تیم ملی در حال انجام است. سه نفر از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند و از انتخابی جام تختی در هر وزن سه نفر برای رقابت های خوب در جام تختی انتخاب می شوند. بنابراین روند مسابقات داخلی ما تقریباً کامل شده است.

وی ادامه داد: سطح رقابت ها بد نیست. ما آنقدرها کشتی آزاد نداریم، اما در مجموع مسابقات خوب بود، به خصوص بعد از ظهر که مسابقات برگزار می شد. پنج دوره دوم مسابقات وزنه برداری فردا برگزار می شود. این افراد برای برگزاری مسابقات خوب و جذاب در جام تختی انتخاب شده اند. در جام تختی همه مدعیان به مصاف هم می روند و تیم خوبی برای جام جهانی 2022 صربستان و بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین انتخاب می شود.

وی در خصوص برنامه کادر فنی برای جام جهانی و بازی های آسیایی گفت: البته با فاصله کم این دو مسابقه، فکر نمی کنم بتوانیم از یک تیم یا یک نفر در دو مسابقه استفاده کنیم، همانطور که می دانید. بازی های آسیایی در ۶ وزن المپیکی «۶ نفر برای بازی های آسیایی و ۱۰ نفر برای جام جهانی انتخاب می شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین درباره آغاز اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: تا انتخابی نهایی خود اردو نداریم و پس از جام تختی در اوایل اسفندماه، اردوهای تیم ملی از نیمه دوم آغاز می شود. مارس 1401. .

وی ادامه داد: اردوها برای مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه در اولان باتور مغولستان برگزار می شود ادامه خواهد داشت چرا که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات بین المللی خواهیم داشت.

بنا در خصوص انتخاب دو روزه جام تختی اضافه کرد: اگر این موضوع مورد توافق همه مربیان بود فکر می کنم مشکلی نبود که مورد موافقت همه مربیان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید