ازدواج جدید ریحانه پارسا در ترکیه/عکس

ریحانه پارسا اواخر سال گذشته به ترکیه مهاجرت کرد. او همسر سابق مهدی کوشکی بود، البته ریحانه پارسا پس از مهاجرت اعلام کرد که هرگز با کوشکی ازدواج نکرده است.

ریحانه پارسا در ترکیه دوستان زیادی دارد اما هیچ گاه برای دامن زدن به ازدواج و روابط عاشقانه خود عکس دو نفره قرار نداده بود تا اینکه امروز عکسی از فرد جدید زندگی اش منتشر کرد. بسیاری از کاربران با گذاشتن کامنت ازدواج ریانا پارسا در ترکیه را تبریک گفتند.

ازدواج جدید ریحانه پارسا در ترکیه/عکس

متن عاشقانه ریحانه پارسا برای همسر جدیدش
او درباره این عکس نوشت: اگر می ترسم عشقی را که به خاطر تو در دلم ایجاد شده از دست بدهم، باید ایمانم را از دست بدهم.

تو آمدی تا مرا به خودم وفادارتر کنی

همان دومینویی که تو را در مسیر من قرار داد با ماست تا مراقب احساساتمان باشیم…

دستم را به روی طبیعت باز می کنم و تسلیم می شوم…

انگار من یک ماهی هستم و برای زنده ماندن می خواهم در اعماق اقیانوس به دنبال آب بگردم…

دوستت دارم و فقط میخوام از وجودت ممنون باشم…

در جایی نوشته شده بود که به جای ترس از خدا، عشق به خدا را تمرین کنید تا معجزه را ببینید.

تو مرد بزرگ قلب روح سفید منی!

هدیه خدا…

ماجرای مهاجرت ریحانه پارسا
سام درخشانی سال گذشته در گفت وگویی تلفنی از مهاجرت ریحانه پارسا خبر داد. وی گفت: ریحانه در حال حاضر در ترکیه به سر می برد، او این تصمیم را غیرقابل تصور کرد و همه ما را شگفت زده کرد.

در ابتدا گفته می شد ریحانه پارسا برای حضور در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرده است. در آن زمان گفته می شد که برنامه ساخت این فیلم که 2 سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیات زندگی شخصی او) نوشته شده بود، به مرحله پیش تولید رسیده و به زودی در خارج از ایران فیلمبرداری می شود، اما وجود دارد. هنوز خبری از ساخت این فیلم نیست.فیلم بی سابقه است.

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
دو سال از خبر ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی می گذرد. این ازدواج به دلیل اختلاف سنی و ازدواج های قبلی مهدی کوشکی سر و صدای زیادی به پا کرد.

مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه حضور در سریال های نمایش خانگی را نیز دارد، در سال 1359 در خرم آباد متولد شد و هم اکنون متاهل و دارای یک پسر از همسر سابق خود است. اگرچه برخی معتقدند این فرزند از همسر اولش است که هویت او فاش نشده است.

این زوج پس از ازدواج خبرسازشان همچنان در کانون توجه قرار داشتند، از جمله توییت پارسا که از مردان خواسته بود به همسرانشان حق طلاق ندهند. او در توییتی نوشت: به همسرت حق طلاق دادی بعد اسمش را مرد گذاشتی؟

دیدگاهتان را بنویسید