از پگاه یک نشان عالی و 5 ستاره مسئولیت اجتماعی دریافت کنید

زمان: 20:31
تاریخ انتشار: 1400/07/27
کد خبر: 1777585

در اولین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به دست آمد

در اولین دوره از “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” ، شرکت صنایع لبنی ایران (پگاه) جایزه عالی 5 ستاره مسئولیت اجتماعی و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل شرکت صنایع لبنی ایران (پگاه) ، در مراسم اختتامیه این جشنواره که شامگاه دوشنبه 17 اکتبر 1400 در همایش بین المللی صدا و سیمای ایران ، حمیدرضا طهماسبی پور برگزار شد. مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل صنعت لبنیات ایران (پگاه) مفتخر و اهدا شد.

شایان ذکر است شرکت صنایع لبنی ایران با برند ملی “پگاه” در سال گذشته با مشارکت کلیه شرکتهای تابعه به صورت هماهنگ حدود 18 رویداد مختلف را به دلیل فعالیتهای خارج از منافع سازمانی و تعهدات قانونی منتخب این شناسایی و اجرا کرد. رویداد افزایش یافت

اولین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی ، به منظور ارتقاء فعالیتها در سازمانها و شرکتها ، تقویت م componentsلفههایی مانند پاسخگویی اجتماعی ، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی ، پایداری فعالیتهای مسئولیت اجتماعی و نگاهی فراتر از کمکهای خیریه و روابط بین روابط عمومی و محدوده CSR مورد بررسی قرار گرفت.

این ارزیابیها تعامل هدفمند ، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف در سازماندهی و اجرای مدلهای بین المللی در محیط کسب و کار را مورد بررسی قرار داد و فعالیتهای مسئولیت اجتماعی را ارزیابی کرد.

سابقه شرکت صنایع لبنی ایران در حدود هفت دهه نشان می دهد که “خانواده بزرگ پگاه” علاوه بر انجام وظایف اجتماعی ، هر زمان که جامعه به آن نیاز داشته باشد ، نقش مطلوبی را ایفا کرده است.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید