پگاه از خروج سالانه 6 میلیون یورو ارز جلوگیری کرد

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل شرکت صنایع لبنی ایران (پگاه)، در نمایشگاه دستاوردهای 6 ماهه وزارت ملت با حضور خجت‌العبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها پروژه‌های کفایت و ساخت در داخل UHT، بستنی استابلایزر G20 به همراه محصولات جدید پگاه شامل ماست مخلوط فاماس، دوغ تغلیظ شده، پنیر سیاه و پنیر تخمیری، پنیر چدار و خامه ESL صادراتی شرکت صنایع شیر ایران معرفی شد.

پگا افتخار ملی ایران است
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم پگاه را افتخار ملی ایران دانست و افزود: باید به ارتقای جایگاه این برند در حوزه لبنیات با تاکید بر کیفیت بالای محصولات لبنی توجه ویژه ای شود. محصولات.”

پگاه توجه ویژه ای به ذائقه بومی و محلی ایران دارد
محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تمرکز پگاه بر فرهنگ ها و سلایق مختلف در نقاط مختلف ایران را یکی از راهبردهای مهم این شرکت دانست و افزود: این روش ها و سیاست ها نشان می دهد که پگاه می تواند برند ملی باشد و همه توجه کنید. به سلیقه کشور

عبدالله گودوسی، مدیرعامل صنایع لبنی ایران با تاکید بر اهمیت طرح‌های جدید برای خودکفایی، اشتغال پایدار، مبادلات ارزی و جلوگیری از نشت ارز گفت: ثبت شده و روند توسعه صادرات را ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: بستنی پودر و خامه پودر برای اولین بار در کشور توسط متخصصان حوزه تولید پگاه وارد بازار داخلی و صادراتی شد و پروژه تولید دستگاه UHT توسط کارشناسان حوزه فنی پگاه این شرکت را به صورت مستقل درآورد. – برای ساخت این دستگاه کافی است.

وی از نهادهای ذیربط خواست تا به مشکلات صادراتی منطقه اوراسیا و رفع مشکلات از جمله خودکفایی در تولید کیسه های استریل یک لیتری از طریق کارشناسان داخلی و استفاده از ظرفیت پارک های علم و فناوری رسیدگی کنند.

گفتنی است این مراسم در حاشیه نمایشگاه 180 روزه دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید