استقلال یک طرفه قرارداد با یزدانی را فسخ کرد!

عصر همان روز جلسه ای بین یزدانی و مدیر برنامه هایش با مدیران استقلال برگزار شد اما توافقی بین طرفین حاصل نشد. ریکاردو ساپینتو چه در گفتگو با سیاواس و چه در گفت و گو با مدیر اجرایی آبی ها و در نشست خبری به صراحت اعلام کرد که به این بازیکن نیازی ندارد و از او خواست تا با حضور در تیمی دیگر جا برای بازیکن دیگری باز کند. .

اما در نهایت طرفین به سازش نرسیدند و باشگاه استقلال به صورت رسمی و یک طرفه قرارداد این بازیکن را فسخ کرد. در بیانیه آبی پوشان آمده است:

اگرچه مدیران باشگاه بر اساس مذاکرات قبلی و اعلام سرمربی محترم حاضر به توافق و فسخ قرارداد سیاوش یزدانی بودند، اما بازیکن مذکور از این امر خودداری کرد.

در آن انتشار، استقلالی ها مدعی شدند که می توانستند قرارداد یزدانی را قبلاً فسخ کنند، اما این کار را نکردند:

شایان ذکر است که با توجه به عدم رعایت مفاد قرارداد از سوی این بازیکن در گذشته، باشگاه می توانست پیش از این به صورت یک طرفه قرارداد را با وی فسخ کند اما با توجه به آنچه گفته شد و به منظور حفظ شأن و جایگاه سیاوش یزدانی، این اتفاق نیفتاد.

استقلالی در این بیانیه مدعی شد یزدانی تخلفاتی انجام داده که باعث شده این باشگاه بتواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

اما با توجه به تخلفات یزدانی که خلاف قرارداد وی و باشگاه بود، باشگاه استقلال قبل از پایان نقل و انتقالات رسمی و قانونی نیم فصل قرارداد خود را با این بازیکن فسخ کرد.

نکته کلیدی در بند آخر اطلاعیه استقلال این است که آنها از مذاکره برای جذب یک بازیکن با کیفیت و موثر خبر دادند:

لازم به ذکر است با تفاهم و تعامل موجود بین مدیرعامل استقلال و سرمربی، مذاکرات با چند بازیکن باکیفیت و تاثیرگذار در حال انجام است و به زودی با پیوستن یکی از آنها به استقلال قرارداد نهایی منعقد خواهد شد.

بیانیه باشگاه استقلال در اینجا به پایان رسید. اما به نظر می رسد پرونده فسخ یک طرفه قرارداد یزدانی به کمیته تعیین وضعیت برود. نکته عجیب اینجاست که اتفاقی که امشب برای یزدانی افتاد بار دیگر در تابستان امسال برای ارسلان مطهری تکرار شد و آبی ها سعی کردند به صورت یک طرفه قرارداد آن بازیکن را فسخ کنند اما به دلیل نبود مجاری قانونی برای فسخ ارسلان، آن بازیکن در تیم ماندگار شد.کاوه رضایی رفت. به تراکتور

دیدگاهتان را بنویسید