اسطوره قرمزها از اخراج می ترسد

استون ویلا شب گذشته در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد.

حالا پس از پنج بازی از شروع فصل جدید، این تیم تنها سه امتیاز کسب کرده و در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد که اتفاق خوشایندی برای کادر فنی و مدیریتی این باشگاه نیست.
جرارد پس از شکست شب گذشته مقابل آرسنال به خبرنگاران گفت: «در حال حاضر نگران آینده ام و اخراج شدن از استون ویلا هستم. من واقعا صادق هستم و به خودم خیلی انتقاد می کنم. “اگر اینجا بایستم و بگویم نگران نیستم، فکر می کنم به من نگاه می کنی که انگار از سیاره دیگری به اینجا آمده ام.”

اسطوره قرمزها از اخراج می ترسد

او درباره شرایط این بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم در جریان بازی باقی بمانیم و مقابل آرسنال بازی کنیم. فکر می کنم از نظر فنی آنها حداقل 45 دقیقه بالاتر از ما بازی کردند و ما فقط سعی کردیم از دروازه تیم محافظت کنیم و مانع از گلزنی آنها شویم.

سرمربی جوان استون ویلا از عملکرد تیمش در نیمه دوم ابراز رضایت کرد و افزود: در نیمه دوم خیلی پیشرفت کردیم و توانستیم حملات خوبی را روی دروازه حریف ترتیب دهیم. لوئیس داگلاس جادوی خود را انجام داد تا ما را به بازی بازگرداند، اما ما همچنان دو گل دریافت کردیم زیرا نتوانستیم جزئیات دفاعی را به خوبی اجرا کنیم.

جرارد با اشاره به عملکرد امیلیانو مارتینز در دروازه ویلا ادامه داد: بدیهی است که او می توانست با گل دوم خیلی بهتر عمل کند اما همچنان توانست ما را در بازی نگه دارد. “در حال حاضر ما با بسته نگه داشتن درها مشکل داریم و باید تلاش کنیم تا به طور اصولی ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید