اسفاری: امروز فیش های حقوقی نجومی از سوی مجلس صادر شد. اسکناس 80 میلیونی کیست؟

اسفاری: امروز فیش های حقوقی نجومی از سوی مجلس صادر شد.  اسکناس 80 میلیونی کیست؟

روز جدید : نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اراک مبنی بر احتمال پذیرش 80 میلیون نماینده مجلس گفت: هیچکس در مجلس 80 میلیون حقوق نمی گیرد.

محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی مبنی بر حذف 4200 تن از بودجه 1401 گفت: متأسفانه مشخص نیست این ارز به چه کسی تعلق می گیرد؟ درخواست دولت این است که با حذف ارز 4200 تومانی کیف را ندزدد و به فکر معیشت مردم باشد.

فیش حقوقی 80 میلیون تومانی صاحب کیست؟

عضو شوراهای مجلس و کمیسیون امور داخلی کشور گفت: امروز نمودارهای نجومی حقوق از سوی مجلس صادر شده است، دست از این اسراف و حقوق های نجومی بردارید. فیش حقوقی 80 میلیون تومانی صاحب کیست؟ در صورت صحت، مجلس موضع رسمی می گیرد و هیئت رئیسه تشکیل می شود.

بانک مسکن پاداش دریافتی از هیئت مدیره را اعلام کند

نماینده اراک در مجلس، وضعیت اقتصادی اجتماعی ایران را ناعادلانه و تبعیض آمیز توصیف کرد و گفت: کارگران ما 4 میلیون و عده ای ده ها میلیون حقوق می گیرند. گزارش هایی از پاداش در هیئت مدیره بانک ها وجود دارد که در سال 2009 مبلغ 120 تا 180 میلیون پاداش را برای خود رد کردند. بانک مسکن باید صراحتاً اعلام کند که با وجود اینکه حقوق خود را دریافت می کنند، چقدر به هیئت مدیره آنها پاداش داده شده است.

اسفاری تاکید کرد: مردم از این موارد ناراضی هستند. مردم ممکن است دچار تحریم شوند، اما بی عدالتی، فاصله طبقاتی، تبعیض و ناکارآمدی و زندگی اشرافی یک مدیر را نمی پذیرند.

علی نق زاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در واکنش به این تذکر شفاهی گفت: نمایندگان آنچه را که در شبکه های مجازی تریبون مجلس مطرح می شود، بیان نکنند. هیچکس در مجلس 80 میلیون حقوق نمی گیرد. در هیئت رئیسه مجلس چنین مبلغی وجود ندارد. من امروز صبح در برنامه سلام تهران بودم و چیزی در این باره گفته شده که صحت ندارد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حقوق نمایندگان زیر 20 میلیون تن است، گفت: وضعیت ساختاری نمایندگان در کشور به اندازه حوزه نیست. درباره آنچه در رسانه های اجتماعی از ناحیه مقدسه در مجلس گفته می شود بحث نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید