اظهارات جنجالی ستاره محبوب رئال مادرید

اظهارات جنجالی ستاره محبوب رئال مادرید

سرخیو راموس 35 ساله که تابستان گذشته پس از 16 سال رئال مادرید را ترک کرد و 22 جام مختلف را با گالاتاسرای به دست آورد، در نهایت تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست، می گوید که برنامه ای برای بازنشستگی ندارد. با این حال، این مدافع اسپانیایی از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده و به همین دلیل در این فصل تنها 7 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده است.

راموس در مورد آینده حرفه ای خود به آمازون پرایم گفت: می خواهم چهار یا پنج سال دیگر در سطح اول فوتبال بازی کنم و سپس تجربه دیگری داشته باشم. من دو سال با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و سعی خواهم کرد تا سه سال دیگر بعد از آن بازی کنم و بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد. تا زمانی که شرایط بدنی من ثابت است، فکر می کنم می توانم ذهنم را متمرکز نگه دارم.

وی افزود: ترجیح می دهم در بهترین تیم جهان بازی کنم تا اینکه بهترین بازیکن باشم، زیرا در نهایت فوتبال یک ورزش تیمی است و قهرمانی یک تیم است. قبل از اینکه بهترین بازیکن جهان شوم، ترجیح دادم در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و همیشه برای همه چیز نیاز به کار تیمی دارید.

راموس 35 ساله در اوایل این فصل از ناحیه ساق پا آسیب دید و سپس دچار مشکلات عضلانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید