وقتی ستاره استقلالی به رئال مادرید رفت

وقتی ستاره استقلالی به رئال مادرید رفت

حسن روشن تنها بازیکن ایرانی است که در جام جهانی، المپیک، جام ملت‌های آسیا، بازی‌های آسیایی و تمام تورنمنت‌های مهمی که باشگاه انجام داده، گل زده است.

روشن گفت: به گفته این مقام مسئول که همیشه در اولین روز نوروز سال 1359 بر سر مزار برادر شهیدم حاضر می شد، همراه تیم ملی جام ملت های آسیا در کویت بودم، برادرم نیز در مهران گرب و یک سرباز بود. محلي به نام كلاويزان شهيد ش.

وی افزود: برای مردم خوب کشورم در سال 1401 آرزوی سلامتی و شادکامی دارم. در سال گذشته اتفاقات خوبی رخ نداده و بیماری کرونا ادامه داشته است. نه تنها من، بلکه همه ما می خواهیم که ویروس کرونا ریشه کن شود و مردم آرام باشند و به دور از فقر زندگی کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در نوروز سال 76 مهمان رئال مادرید بودیم، به مناسبت سالگرد تاسیس رئال مادرید به اسپانیا دعوت شدیم که همه بزرگان فوتبال جهان مانند سانتیاگو برنابئو و پوشکاس در آنجا حضور داشتند. حضور داشتند.

روشن گفت: در اسپانیا موفق شدیم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم، با آرژانتین که قهرمان جام جهانی سال بعد شد مساوی کردیم و در ضربات پنالتی شکست خوردیم. با الجزایر هم بازی کردیم که بردیم. فوتبال ایران در حاشیه این جام بود که در موزه رئال مادرید نگهداری می شود.

وی درباره شرایط آبی ها نیز گفت: استقلال روزهای خوبی را سپری می کند و این تیم به شایستگی در رده بندی لیگ برتر صدرنشین است. آبی ها شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه دارند اما نباید فراموش کنند که هنوز هیچ چیز برای آنها تمام نشده است.» و تا آخرین روز باید به زور به راه خود ادامه دهند.

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلالی ها سال ها صبور بودند و حق دارند این فصل جام را به خانه ببرند. هواداران استقلال به این جام نیاز دارند و امیدوارم طعم شادی را بچشند تا همه از قهرمانی در جام خوشحال باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید