توصیه عجیب ستاره سابق رئال مادرید به پرز

توصیه عجیب ستاره سابق رئال مادرید به پرز

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان می رسد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند. ضمن اینکه بند محرومیت هلند در تابستان آینده فعال می شود و هر تیمی پس از موافقت با آن می تواند برای به خدمت گرفتن این بازیکن به این بازیکن پرداخت کند.

به نظر می رسد مقصد بعدی امباپه رئال مادرید باشد و این بازیکن فرانسوی تصمیم خود را گرفته است. از سوی دیگر، مینو رایولا نیز مدعی است یکی از چهار گزینه احتمالی هلندی، باشگاه اسپانیایی است.

هوگو سانچز در مورد ترجیح خود برای هر دو بازیکن به رادیو Cadenas گفت: “من این فرصت را داشتم که با فلورنتینو پرز صحبت کنم و او از من سوال مشابهی پرسید.” به او گفتم رئال عادت دارد بهترین بازیکنان جهان را در تیمش داشته باشد. بهتر است هر دو به این تیم بروند. آنها متفاوتند. هلند هجومی است و امباپه می تواند در هر پستی در خط حمله بازی کند. امباپه شبیه بنزما است، جوان تر و با استعدادتر، اما بسیار شبیه. هلند شبیه کریستیانو است. او واقعاً یک غول است.

او درباره شانس امباپه در رئال و هلند در بارسلونا گفت: چنین رقابتی همیشه خوب است. هر دو برای بهترین تیم های جهان خواهند جنگید.

ستاره سابق رئال درباره اتفاقات رخ داده در قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: پاری سن ژرمن هنوز نمی تواند تهدیدی مخرب برای سایر تیم ها باشد. فوتبال امروز بسیار فیزیکی و شدید است. مشکل آسیب دیدگی است. رئال در این مرحله می تواند موفق شود. به نظر می رسد آنها این بازی را مقابل یوفا انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید